Wpis z mikrobloga

@zolwixx: Dla mnie jest tragedia.

-Dzień dobry, chciałbym nadać numer telefonu do 3D Secure, które Państwo wprowadzili, żebym mógł płacić kartą w internecie.

- Dobrze, ale tu będzie potrzebny dostęp do bankowości telefonicznej. Pamięta Pan hasło?

- Niestety nie pamiętam. No to przejdziemy procedurę 473 pytań weryfikujących....

... Dobrze, udało się. Nadałam teraz Panu nowe hasło. Czy ma Pan je zapisane?

- Tak mam.

- To przełączę Pana do logowania do
@burzovsky: to ktoś tam albo jest #!$%@? poinformowany albo źle Ci powiedzieli. Pewnie chcieli żebyś się zweryfikował na infolinii (zalogował do BT) abyś mógł gadać z nimi jako zweryfikowany klient*
@tejotte: Tak, to było dokładnie to, tylko pierwsza Pani z którą rozmawiałem mnie o tym nie poinformowała, miałem wrażenie że nie wie o czym do niej mówię. Drugi Pan już wiedział i załatwiłem wszystko w 2 minuty.