Wpis z mikrobloga

Chciałbym zacząć pracować przy SAPie. Na tą chwilę nie mam żadnego doświadczenia związanego z tym, ani jakimkolwiek podobnym systemem.
Przebywam obecnie w Londynie i mam plan, żeby tutaj zacząć robić kursy, zdobyć doświadczenie i wrócić do Polski (życie na emigracji tutaj jednak nie jest takie spoko jak się wydaję).

Znalazłem takie kursy, tanie nie są i obawiam się, że może to być tylko nauka po łebkach.
http://www.jenrac.co.uk/sap-training/sap-fico-course/
http://www.sap-training-london.com/sap-certification-courses-uk/sap-fico-training-london

Tak wiem co sądzicie o FICO ;) Wybrałem jako przykłady, tylko dlatego że skończyłem studia (licencjat) z rachunkowości. W trakcie studiów stwierdziłem, że za bardzo mnie to nudzi i nie chce iść w tym kierunku.

1. Czy warto iść na taki kurs, by zdobyć podstawową wiedzę o SAPie ?
2. Jakie moduły są najbardziej przyjazne w przyswojeniu i przyszłościowe w rozwoju ?
3. Czy jeśli nie mam doświadczenia na poziomie "programista 15k" mam szanse ?
4. Z jakim minimalnym doświadczeniem mogę dostać pracę w Polsce ?

Będę wdzięczny za konkretne porady i wskazówki.

#sap #erp
  • 7
@Raswid:
1. Czy warto iść na taki kurs, by zdobyć podstawową wiedzę o SAPie ?
Moim zdaniem nie warto wydawać pieniędzy na takie kursy. Próbowałeś już gdzieś się dostać na juniora? Dużo więcej nauczysz się na systemie :)

2. Jakie moduły są najbardziej przyjazne w przyswojeniu i przyszłościowe w rozwoju ?
Niestety nie znam się na tyle żeby mówić że pewien moduł jest trudniejszy od drugiego :). Mi całkiem znośnie SD
@Raswid: tak jak kolega mówi, najlepiej zaczepic się przy sapie jako junior i zdobywać pierwsze szlify. Kursy i czytanki podniosą ci wiedzę teoretyczną ale większość tego gdzieś uleci jeśli nie będziesz praktykować. Jak ze wszystkim.