Wpis z mikrobloga

@Pieseu dzwonili ale nie miałem za bardzo czasu na rozmowę. I #!$%@?ł mnie jeden z konsultantów (sam pracuje w podobnym zawodzie u konkurencji) - dzwonił i walnął "to nie ma Pan czasu i możliwości na rozmowę w pracy w 21 wieku?!"
@kalboy92: Dobra, ale dziś i tak jest sobota, więc czy zrobisz to dziś, czy w poniedziałek z rana, nie będzie to miało znaczenia.
Liczysz w ogóle na to, że przez telefon dostaniesz lepszą ofertę niż byś sam sobie wyklikał na ich stronie? Mnie się kończy jakoś z lutym chyba i napiszę im w ogóle wypowiedzenie. Jak mi nie dadzą dobrej słuchawki bez dopłaty i jakiejś sensownej ilości Internetu, to niech się
@kalboy92: Też mam usługi stacjonarne (tel. + telewizja) i musiałbyś mieć chyba jakieś wysokie pakiety, żeby dali choć pół roku. Ale wołaj jak już przedłużysz i napisz co ugrałeś.