Aktywne Wpisy
noipmezc +5
co myslicie o zwalczaniu zła złem
Możecie mi zadać dowolne pytanie
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Skopiuj link
Skopiuj linkTa treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Wykop.pl
Z materiału TB można wyciągnąć kilka wniosków o grze:
* brak level-desing w grze (otwarte areny z respawnującymi się losowo przeciwnikami i obszarem to żadne level-design, ok - jest nieco w głównych misjach, które się ponoć niemiłosiernie ciągną)
* przeciwnicy z toną życia (HP bloat)
* nudni wrogowie z małym zróżnicowaniem ataków
* grinding! grinding, grinding i grinding
* system odporności jest zepsuty, bo w każdym razie można zmienić "gemy" i odpowiednio je dobrać, co niweluje te odporności
* system lootu jest beznadziejny, oparty jest na niewielkim zwiększeniu paru statystyk (np. fire damage z 6.1% do 6.3%)
zarządzanie lootem jest beznadziejne i trzeba to robić często
Zabijać te same potwory, w tej sam sposób po nudnych poziomach, jej! Co za parodia.
#gry #shadowwarrior2 #totalbiscuit
=/ rozbudowane. Jak się idzie i idzie korytarzami z okazyjnie występującymi arenami, to nie
Za to, TB jak zawsze, celnie w punkt
Wygląda na trailerach jak konkurent Dooma. BŁĄD. To jest upośledzone Borderlands.