Wpis z mikrobloga

@kfffasny: no tak, bo po jakiś zakupy spożywcze wole pooglądać,porównać a szczególe już owoce i warzywa :) Jeden miałam tylko niemiły przypadek - pan przyjechał na drugi dzień bo im chłodnie padły czy coś i połowy z zamówionych produktów nie było. W zasadzie odkąd mam niebieskiego nic już tak nie zamawiam, zawsze go wyciągne i nosi zakupy ( ͡° ͜ʖ ͡°) Rozmawiałam na samym początku tych e
@CurlyHairGirl niestety smutna prawda. Dostawca w Lublinie ma około 2100 reke w tym 10h zmiany i większość klientów którzy traktują ich jak zło konieczne a nie kogoś kto pomoże... Generalnie wg tesco nie ma możliwości przeniesienia z dnia na dzień kolejny, tylko drugiego dnia zbieranie od nowa...
@kfffasny: w nosie z taką firmą. Pierwsze zamówienie z dostawą do domu i porażka na całej linii. Okienko czasowe wybrane 12-14. O 13.56 dzwoni konsultant, mówiąc, że zamówienie opóźni się o ok. 1,5 h. Ponadto, nie ma produktu który zamówiłem, więc zostanie przywieziony produkt zamienny (zamiast ok. 4 zł za sztukę, wychodzi 10 zł za sztukę).