Aktywne Wpisy
DragonBreath +11
#pracait #studia
Nie wiem kto wymyslil, ze po Informatyce masz tytul inzyniera, ale temu panu nalezy sie nobel.
Informaryka jest jakos 5 razy prostsza niz studia nietechniczne, ktore juz ukonczulem.
Tu macie do domu jakies zadania, tu napiszcie program oczywiscie w domu uzywajac chatagpt, troche tam zadan przerob na laborki i 4 lub 5 sie nalezy jak psu buda xDDDDDDD
Oprocz matematyki, ktora stanowi nie wiecej niz 20% materiału na pierwszych 2-3
Nie wiem kto wymyslil, ze po Informatyce masz tytul inzyniera, ale temu panu nalezy sie nobel.
Informaryka jest jakos 5 razy prostsza niz studia nietechniczne, ktore juz ukonczulem.
Tu macie do domu jakies zadania, tu napiszcie program oczywiscie w domu uzywajac chatagpt, troche tam zadan przerob na laborki i 4 lub 5 sie nalezy jak psu buda xDDDDDDD
Oprocz matematyki, ktora stanowi nie wiecej niz 20% materiału na pierwszych 2-3
somskia +53
Wiecie, że od dziś możecie dodawać własne mapy do WykopBomby?
Zapraszamy do zabawy - Edytor Wykop Bomby
Może ktoś spod tagu #programowanie się zainteresuje? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Poniżej instrukcja do edytora:
Edycja mapy odbywa się przy pomocy myszki.
Scroll pozwala wybrać narzędzie:
- zielone pole - tutaj Michau się odradza
- namiot - przejście do kolejnej rundy
- łopata
- bomba
- ściana
- podłoga
- tło
Klawisze 1,2,3 wybierają wielkość wskaźnika.
Klikając lewym przyciskiem myszy, używamy wybranego narzędzia.
Edycja przeciwników jest trudniejsza, więc jeśli nie chcesz się jej uczyć, możesz przesłać pustą mapę a my dokończymy dzieło:)
Edycja przeciwników odbywa sie poprzez "edytor przeciwników" umiejscowiony w rozsuwanym panelu po lewej stronie okna gry.
Rodzaje przeciwników:
- mała gwiazdka (Enemy)
- duża gwiazdka (2x2)
- wiatrak (Star)
(wszystkie te obiekty powtórzone są w rozsuwanym panelu po prawej stronie okna gry)
Przeciwników możemy:
a) poruszać(wydając im komendę move zawierającą przesunięcie X i Y. Przykład: "group.move(1,5,...)" poruszy grupę przeciwników o 1 w prawo i 5 do góry)
b) obracać(wydając im komendę rotate zawierającą punkt X i Y względem którego mają się obracać)
c) zawrócić - komenda return() powoduje wykonanie poprzednich ruchów w kolejności odwrotnej.
Dodatkowo komendy move i rotate posiadają parametry:
a) move - speed(prędkość w pixelach/s, najlepiej ustawić na 0 wtedy liczy się tylko kolejny parametr), duration(ilość milisekund potrzebna do wykonania przesunięcia)
b) rotate - angle(kąt o który ma zostać wykonany obrót), duration(ilość milisekund potrzebna do wykonania obrotu)
Przeciwników dodajemy wg schematu:
1. Utworzenie grupy -> group = this.addEnemyGroup(pozycja X, pozycja Y);
2. Dodanie do grupy przeciwników -> group.addEnemy(pozycjaX względem początku grupy, pozycjaY względem początku grupy);
3. Dodanie ruchów -> group.rotate(x, y, kąt obrotu, czas trwania);
4. Opcjonalnie zawrócenie -> group.return();
Przykładowa konfiguracja przeciwników znajduje się domyślnie w "edytorze przeciwników" i można wzorować się na niej.
Po wpisaniu odpowiednich komend, sprawdzenie mapy następuje poprzez przycisk "Wykonaj Skrypt".
"Pobierz" - przycisk spowoduje zapisanie mapy na twoim komputerze. Możesz ją przesłać na kontakt@hophands.pl.
Po weryfikacji zostanie ona dodana do gry.
#hophands #wykopbomba #tylkomirko #gry
Ej ej, zróbcie mapę loży :)
(✌ ゚ ∀ ゚)☞