Wpis z mikrobloga

Ferrari F40 LM - myślę, że drugie hiperauto (zaraz za Mclarenem F1) które pojawiło się już pod koniec lat 80tych
Trochę danych:

Typ: V8, 90o, F120 B
Ustawienie: Centralnie, wzdłużnie
Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
Objętość skokowa: 2936 cm³
Doładowanie: Dwie turbosprężarki IHI
Moc maksymalna: 720 KM przy 7500 obr./min
Objętościowy wskaźnik mocy: 245,23 KM/l
Maksymalny moment obrotowy: 706 Nm
Skrzynia biegów: 5-biegowa, manualna
Typ napędu: Na tylne koła
Masa własna: 1200 kg (według normy DIN)

Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,1 s
Prędkość maksymalna: 367 km/h

Na filmiku widać subtelne różnice w prowadzeniu auta w porównaniu do np: współczesnych hipersamochodów typu: Veyron, Zonda, Aventador itp

https://www.youtube.com/watch?v=NYYA2jE3Ze0

ZielonyZmarsa - Ferrari F40 LM - myślę, że drugie hiperauto (zaraz za Mclarenem F1) k...

źródło: comment_aYiKUB8jLrdgXbdqHTbCdVgUMDz0p2AN.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
Na filmiku widać subtelne różnice w prowadzeniu auta w porównaniu do np: współczesnych hipersamochodów typu: Veyron, Zonda, Aventador itp


@ZielonyZmarsa: subtelną? ( ͡° ͜ʖ ͡°) dzisiaj to się ciśnie pedał gazu do oporu i kręci kierownicą, elektronika robi resztę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ja bym sobie tylko chciał kiedyś usiąść w F40. Nie muszę jeździć, wystarczy mi, że usiądę.
  • Odpowiedz