Wpis z mikrobloga

Proste rzeczy w nieznanej wcześniej technologii (w tym przypadku #haxe oraz #haxeflixel) potrafią zająć wieczność...

Drabinka może mieć dowolną wysokość, a jej środek (szczebelki) jest generowany losowo z 12 różnych kafelków. Żeby nie zażynać procesora (chociaż mam wrażenie, że ten silnik nie dba o wydajność...), całość rysuję raz, a potem tylko odkrywam kolejne fragmenty.

Poprzedni wip

#programowanie #haxe #chwalesie #anteks
sasik520 - Proste rzeczy w nieznanej wcześniej technologii (w tym przypadku #haxe ora...
  • 3
  • Odpowiedz
@HitSicker: programuje hobbystycznie ze 20 lat :) Nie korzystam z tutoriali, bo (oczywiście uogólniając), branża gamedev jest zryta pod względem jakości kodu. Nie wiem, czy nie zrezgynuję z duetu haxe + haxe flixel, bo ile razy zaglądam w źródła hf to chce mi się płakać. No ale nic innego nie daje mi równie sprawdzonego wyjścia na web (swf lub html5)
  • Odpowiedz