Wpis z mikrobloga

Od dłuższego czasu nurtuje mnie jedna kwestia. Mój ojciec wymienił kiedyś rozrząd w seacie ibiza 1.6tdi 2010r. i od tamtego czasu mówi, że auta gorzej jeździ. Sam zauważyłem, że na 1 i 2 za bardzo nie ma takiego kopa. Auta była sprawdzane i niby wszystko ok, że o żadnym przesunięciu paska nie ma mowy. Czy ktoś wie jaka może być tego przyczyna?
Jeszcze jedno pytanie, auta ma deklarowanie 105km, ale ten sam silnik ma też 90km, da się to jakoś sprawdzić ile ma naprawdę? Bo szczerze mówiąc auto od 170 praktycznie już nie chce iść więcej, a przy tych 105km powinno iść te 190.
#motoryzacja #seat #samochody #pytanie
  • 12
@Nikic21 jezeli muli w nizszych partiach moze byc zasyfiony egr a w 1.6tdi to jest po prostu #!$%@? dramat, najwiekszy szajs chyba w calej historii vw, no po za tfsi i tsi zracymi olej. zeby go wywalic to tez trzeba liczyc sie ze sporymi kosztami bo dostep jest tragiczny a sterownik to siemens pcr 2.1 ktory jest zabezpieczony przed modyfikacjami i trzeba go pierw odblokowac. jak chcesz sprawdzic prawdziwa moc musisz sprawdzic
@piotreek88 jutro z rana nagram bo juz ciemno jak w dupie. ogolnie pani byla u innego mechanika, z kompa wyszedl mu blad czujnika polozenia walka - sygnal niezrozumialy. czujnik wymienil, problem pozostal, auto nie ma mocy, kuleje na wolnych i wkreca sie tylko do 3000 obrotow. jak sie przegazuje mocniej to nawet gluchy by uslyszal jak ten lancuch grzechocze. lancuch ze slizgami juz zamowilem i rano bedzie ale wczesniej przed robota nagram
@mickovsky:Oglądałem filmy z yt gdzie auto szło te 190 a jak ja jechałem to wyglądało jakby była jakaś blokada i dalej nie chciał iść. Ojciec mówił mi że jechał nim szybciej, ale było to przed wymiana rozrządu. Sam stwierdził, że musieli mu coś wymienić bo auto było żwawsze. Dzięki za nakierowanie co to może być, tylko dziwi mnie ten przypadek, że wraz z rozrządem tak się podziało. Jako iż ojciec planuje