Wpis z mikrobloga

Jest możliwość, żeby jakoś podnieść kontrakty wszystkim na raz, drużynowo, czy trzeba z osobna każdemu pojedynczo zawodnikowi? Nie znam się, pierwszy raz się w to bawię ( ͡° ͜ʖ ͡°) I jeszcze takie głupie pytanie.. przed meczem na dole mam miejsce na 7 zawodników oznaczonych jako ławka i obok jakby osobno 5 rezerwowi. Trochę nie czaję tego podziału, jaka jest różnica pomiędzy tym, czy dam zawodników do jednych, albo drugich?

I na koniec jako #januszpilkinoznej oglądający ją jedynie jak są mistrzostwa świata, albo finał ligi mistrzów "chwalę" się swoim belgijskim niszczycielem muraw za pierwsze zarobione drobniaki (5k monet) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#fifa17
Pobierz thisismaddnes - Jest możliwość, żeby jakoś podnieść kontrakty wszystkim na raz, druży...
źródło: comment_F8adk4850nqaguAP72EoT6ydrRhioDE1.jpg
  • 18
@thisismaddnes: Kup sobie dużo trenerów i będziesz mógł o 39 meczów naraz podnieść za 350 monet.
Na ławce masz graczy, którzy mogą wejść w czasie meczu. Na rezerwie masz tych którzy nie wejdą, ale mogą swoją karę za kartkę czy kontuzje wyleczyć.
@chim3ra: Masz na myśli złotych trenerów? Ile ich trzeba mieć, żeby podnosić kontrakty o tak dużo? Jak rozumiem wtedy liga nie ma znaczenia i wystarczy, że są w "my club" ?
@Piaer: Nie tylko złotych - jakichkolwiek. Muszą mieć razem 40% negocjacji, wtedy będzie Ci wpadało dużo więcej spotkań przy przedłużaniu. Liga nie ma znaczenia.
@chim3ra: @pan-nikczemny: Chwila, bo już się zakręciłem :-) Są trenerzy i są menadżerowie. Ja widziałem na rynku, że to menadżerowie mają wspóczynnik negocjacji i to nawet brązowi, czy srebrni. Kupiłem dwóch srebrnych i na ich karcie jest napisane +2% do negocjacji. No, ale jak chce dodać kontrakt to pokazuje, że 0% bonusu, czyli coś robię źle. Tylko nie mogę ogarnąc co. I już teraz nie wiem, czy ja mam trenerów,
@chim3ra: @thisismaddnes: poczyniłem pewne obliczenia co do tego kiedy zwraca się inwestycja w menedżerów dających % do negocjacji.

Przy założeniu, że: