Aktywne Wpisy
![Zgrywajac_twardziela](https://wykop.pl/cdn/c0834752/78131f9d16dc363d6a9d92fd6853aaa569653919044bad8cf53353ee34de2ab7,q60.jpg)
Zgrywajac_twardziela +102
Najsmutniejsza scena w filmie, przy której zawsze płaczesz(lub nie, jeśli też zgrywasz twardziela ( ͡° ͜ʖ ͡°)) to Twoim zdaniem jaka i z jakiego filmu?
#glupiewykopowezabawy #filmy #pytania
#glupiewykopowezabawy #filmy #pytania
![Zgrywajac_twardziela - Najsmutniejsza scena w filmie, przy której zawsze płaczesz(lub...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/a05b6aa61252229150906571f95c5f0688d2f1a92a1b9f759d9f761ea7069016,w150.jpg)
źródło: last samurai
Pobierz
PetalMind +175
Mireczki mam dziwny problem z kompilacją pewnego projektu w C++. Muszę ustawić pewne macro które w kodzie sprawdzanie jest #ifdef'em z poziomu kompilatora. Kompiluje przy użyciu MinGW na windowsie (g++).
Problem w tym, że w Code::Blocks dodaje do listy "defines" wpis
FW_GRAPHICS
, podczasu budowania widzę, że parametr-DFW_GRAPHICS
jest przekazywany do g++ natomiast sam kod tak jakby zlewa tego i zachowuje się jakby dyrektywy nie było....tzn.
mingw32-g++.exe -O3 -w -Wall -std=c++0x -std=gnu++11 -DFW_GRAPHIC -g -I..\..\src -IC:\libs_mingw32\include -c C:\client\src\client\game.cpp -o obj\Debug\src\client\game.o
Kompilacja dochodzi do etapu:
#ifdef FW_GRAPHICS
#include "graphicalapplication.h"
#else
#error Not working
#include "consoleapplication.h"
#endif
#error został dodany przezemnie i jak zapewne się domyślacie, wykonuje się i przerywa kompilacje. Dlaczego, skoro do linii poleceń jest przekazane -DFWGRAPHIC? W źródłach to macro nie jest nigdzie zmieniane dynamicznie.
-std=c++0x -std=gnu++11
ładne combo.Więc okulary się kłaniają panie kolego @larvaexotech. GRAPHICS i GRAPHIC BEZ S to nie to samo.