Wpis z mikrobloga

@klocu26 cdn Nie nękają go bolączki 2.0T i T4 - pękające bloki i tuleje cylindrów, bardziej wymagający rozrząd bo ma VVT i w uzywkach często jest zajechane koło zmiennych faz, więc wymiana rozrządu z tym ustrojstwem może trochę bardziej boleć. Często występuje że skrzynia M5P (JB albo JC już nie pamiętam) produkcji Renault. Nie jest to najlepsza konstrukcja, mokra półoś, często cieknacy uszczelniacz wybieraka (wymiana zgodnie ze sztuką wymaga zdjęcia i
  • Odpowiedz
@Lipides: Niestety nie miałem przyjemności jeździć volvo z 1.8 U siebie mam 1.9 T4, na liczniku oficjalnie ( ͡° ͜ʖ ͡°) 289kkm i przez prawie trzy lata odkąd go mam, nie miałem z nim żadnych większych problemów. Poza standardem typu wymiana rozrządu i świec, z silnikowych spraw musiałem wymienić oring wałka ssącego - mała, ale upierdliwa rzecz... Mimo, że wcale jakoś specjalnie wołowiny nie oszczędzam, nie
Lipides - @Lipides: Niestety nie miałem przyjemności jeździć volvo z 1.8 U siebie mam...

źródło: comment_hskvTwcwN0P7S82YfdovQ5QYQ235KgAU.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Lipides: @klocu26: To ja już nie wiem. Zakochałem się w tym aucie ale te koszta napraw jakbym trafił na mine przerażają. Chociaż z drugiej strony gdybym miał sprzedawać swój aktualny wóz to myśle , że z 12k-13k bym za niego wytargał, a to starczy na s40/v40 i te naprawy . 200 KM to chyba za dużo jak na moje potrzeby. Może umówię się na niby oględziny i jazdę
  • Odpowiedz
@veilofdisguise: Prawdę powiedziawszy nie wydaje mi się żeby ewentualne naprawy były dużo droższe niż w autach innych firm. Też na początku obawiałem się cen części, ale nie odbiegają one jakoś bardzo od cen części do np. VAG-ów. Inna sprawa, że faktycznie marka może wpłynąć na cenę: np łożysko koła przód, jest ono takie samo dla volvo jak i dla forda mondeo, ale cena przy volvo jest zdecydowanie wyższa( ͡°
  • Odpowiedz
@veilofdisguise
@Lipides
No ja T4 nie mam, ale zdecydowanie jeśli miałbym wybierac między 1.8 122km a T4 to bralbym T4. Tylko pozostaje kwestia znalezienia takiego, którego silnik nie był skatowany. Bo zaraz wyjdzie, że albo blok pęknie albo Turbo umiera. No ale to się tyczy kupowania każdego samochodu używanego w Polsce, ruletka. Trzeba sporo wiedzy, sprawdzania no i też szczęścia.

Ceny niektórych części są spore, ale w ogólnym rozrachunku nie
  • Odpowiedz