Wpis z mikrobloga

Drodzy fani #apple i #iphone mała prośba z cyklu co robić?:) 03.2015 kupilem iphone 6 w lutym 2016 na ekranie pojawiła się czerwona plama. Powędrował do autoryzowanego serwisu i po ok 10 dniach otrzymałem nowy telefon. Wszystko było by fajnie gdyby nie to, że w sierpniu ten nowy zaczął się rozpadać-tzn widać, iż przednia kamera się przesunęła o kilka minimetrów dodatkowo obudowa strasznie trzeszczy-szczególnie na dole. Autoryzowany serwis może mi to naprawić za ok 700 zł i tyle nic więcej-bo to wada fabryczna. Pytanie co można z tym zrobić?
Acha telefon był kupiony w normalnym sklepie (niestety już nie istnieje) - nie przez operatora.
Dzieki.

ps. Tak mogłem kupić Androida ;)
  • 7
@imo0mfg: a przepraszam nie doczytałem, rzeczywiście. @mrgcypher: No to jestes ujajony. Pchaj telefon póki jeszcze można i wady są malowidoczne ( ͡° ͜ʖ ͡°) ! Niech sie kto inny męczy ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
@mrgcypher: No to gratulacje ( ͡º ͜ʖ͡º)
Ja teraz z nimi walczę o wymianę na nowszy model, albo chociaż o zwrot pieniędzy, bo mój telefon poleciał 4 raz do serwisu i to będzie już ponad 2 miesiące bez telefonu, a telefon mam od sierpnia ubiegłego roku...