Wpis z mikrobloga

Zamówiłem towar. Czas dostawy miał wynosić max 60 dni. Towaru nie dostałem. Na kilka dni przed upływem 60 dni założyłem spór prosząc o pełny zwrot kosztów. Sprzedający złożył następującą propozycję:

Seller's Proposal
Proposal: No return & No refund
New proposal provided
Comments: In transit

I wysłał mi wiadomość:
Apologize that the shipping is a little slower than usual.
Hope it is not a big trouble for you.
Could you please cancel the dispute and wait for some days?
If you haven’t received the item in another 15days,we’ll refund you, ok?
Hope for your kind understanding.
Best regards

Jestem gotów zaczekać ale chciałbym, aby przedłużył mi okres ochronny, jak to zrobić? Czy powinienem do niego napisać wiadomość? Czy może anulować spór i założyć nowy z nowym żądaniem? A może wystarczy kliknąć Accept pod jego propozycją?

#aliexpress
  • 4
@fristajlor: nie akceptuj bo ponownie nie otworzysz, nie anuluj bo jak czas minął to też nie otworzysz, jak minął czas i masz otwarty spór to chyba się nie da wydłużyć czasu już (sprawdź wchodząc w "Order details", jak się da to tam będzie "2. To extend the Buyer Protection for this order, please click here.")
@AliPaczka: Guzik " To extend" był nadal dostępny, zawnioskowałem o dodatkowe 7 dni. Aktualny czas ochronny upływa mi 6.09 tj. za 3 dni. Rozumiem, że jak mi przedłuży czas to mogę anulować spór i ponownie go otworzyć po tygodniu o ile towar nie dojdzie?
@fristajlor: do 14 dni po zakończeniu ochrony możesz otworzyć spór o ile poprzedni został zakończony przed końcem ochrony i nie był eskalowany albo zaakceptowany. Dla bezpieczeństwa lepiej otwierać tuz przed końcem ochrony.