Aktywne Wpisy
Viado +477
Grzegorz Braun - największy CHAD polskiej polityki. Opluwany, wyśmiewany i prześladowany za swoje poglądy przez fajnopolackie lewactwo. Pomimo tego zawsze jest stały i konsekwentny w swoich poglądach i twardo walczy o Polską rację stanu.
Podczas plandemii jako jedyny polityk bronił polaków przed przymusowymi szprycami, segragecją oraz bronił praw protestujących przed policją.
Szanujesz, plusujesz!
#bekazlewactwa #konfederacja #bekazpisu #sejm #polityka
Podczas plandemii jako jedyny polityk bronił polaków przed przymusowymi szprycami, segragecją oraz bronił praw protestujących przed policją.
Szanujesz, plusujesz!
#bekazlewactwa #konfederacja #bekazpisu #sejm #polityka
![Viado - Grzegorz Braun - największy CHAD polskiej polityki. Opluwany, wyśmiewany i pr...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/cc1865626c075e85299fe26f7f1de45bc74c46dd9f781a0f863bd0cff154bde9,w150.jpg?author=Viado&auth=4c1609f69274716ff0bcfaedd6909eba)
![panbartosz](https://wykop.pl/cdn/c3397992/panbartosz_K6Ift5gnIC,q60.jpg)
panbartosz +1968
"Witaj,
Witamy serdecznie,
Pragniemy poinformować, iż w przypadku wszystkich sprzedawanych przez naszą firmę notebooków, monitorów oraz wielu innych urządzeń (także w tym konkretnym przypadku) Klient posiada gwarancję producenta w trybie door2door (lub analogiczną). Prosimy pamiętać, że w takiej sytuacji firma x-kom nie jest gwarantem, w związku z czym nie odpowiada za przysłanie kuriera czy nadanie numeru RMA. Aby dokonać reklamacji danego sprzętu, należy skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (najczęściej jest nim producent).
Po zgłoszeniu usterki u gwaranta:
a. wyśle on kuriera, który odbierze sprzęt i dostarczy do producenta, a po zakończeniu reklamacji odeśle z powrotem do Państwa LUB
b. producent przyśle serwisanta, który naprawi sprzęt na miejscu zgłoszenia usterki (dotyczy to głównie sprzętu biznesowego firmy Dell).
W obu przypadkach, cała procedura odbywa się na koszt producenta i wykonywana jest w możliwie najszybszym trybie.
Dane kontaktowe do gwaranta znajdują się na karcie gwarancyjnej dołączonej do urządzenie. Można je także znaleźć na naszej stronie, pod adresem http://x-kom.pl/serwis - są one dostępne w formie graficznych logo producentów (w przypadku marki Packard Bell gwarantem jest firma Acer).
Niniejsza procedura nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z Ustawy z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014r poz. 827).
W razie pytań bądź wątpliwości jesteśmy do Twojej dyspozycji."
i ni #!$%@?, nic z tego nie rozumiem. to komu ja mam teraz #!$%@? ten telefon odesłać i gdzie to zgłoszenie otworzyć? Murki - help!
#meizu #xkom @x-kom #telefony #pomocy
Edit: dodam, że numer RMA dostałem w poprzednim mailu
Chca umyć rączki i zasugerować, żebyś wysłał towar do producenta zamiast do nich( ͡° ͜ʖ ͡°)
Owszem gwarancję masz u producenta, za to ich obowiązuje wciąż to o czym pisali tez w tym mailu, czyli
Jak kolega @sambarumba: wyżej pisze, chcą umyć rączki
http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
@przepelniony: i co?