Wpis z mikrobloga

@kuskoman: jak to podczas developmentu: niet. ale powstanie zaraz po nastąpieniu pierwszej stabilnej i przetestowanej do cna wersji (co bym nie tracił co chwilę czasu na poprawianie doców wraz z poprawkami kodu) :)
  • Odpowiedz
@kuskoman: tak i tak :D atom jest boskim edytorem, bardzo przyjaznym modyfikacjom i rozszerzeniom i wybrałem go na oficjalne IDE do kodowania na platforme Intuicio (ma aktualnie pluginy per język, ale zrobię za jakiś czas plugin rozszerzający go do zarządzania projektami, kodem całej rodziny języków jak i zasobami) ^^
  • Odpowiedz
@PsichiX: no to jeszcze Ci zadam parę pytań zanim pójdziesz spać
1) kiedy planujesz premierę swoich języków (jaeger, kajilu i intuicio, dobrze pamiętam?)? chcesz je wypuścić razem, czy osobno?
2) planujesz jakieś ułatwienia do robienia unit testów, czy zdajesz się w tym aspekcie na twórczość społeczności?
3) zamierzasz sam to wszystko rozwijać? czy (jeśli, a tego Ci życzę) jeśli się to rozwinie planujesz zrobić jakiś większy zespół? a może już
  • Odpowiedz
@kuskoman:
1. koniec roku to przewidiwalna data ukońćzenia pierwszej stabilnej wersji całej platformy (czyli w tym na pewno toolsety dla assemblera Intuicio oraz Jaeger - Kaiju to będzie większy projekt na nowy rok ze względu na wymóg stworzenia profesjonalnego i bardzo rozbudoanego toolsetu, skoro ma być do użytku w grach);
2. celuję w rozwiązania unit testowe zintegrowane z platformą, nie mniej tak jak wszystko w tym projekcie - dzięki temu,
  • Odpowiedz
@PsichiX: polecasz jakieś źródło gdzie można poczytać jak się tworzy takie coś? (Wiem że temat rzeka :p chodzi o coś bez wchodzenia w szczegóły)
  • Odpowiedz
@GlenPL: niezbyt, bo temat rzeka i wszystko robię od lat metodą eksperymentalną (ach te poprzednie, ujowe wersje platformy <3 na nich się nauczyłem, jak tego nie robić :D) oraz zdawkowymi informacjami, pus filmiki o nowym toolsecie Johna Blowa (twórcy braida)
  • Odpowiedz