Aktywne Wpisy
Pust3lnick +7
Cześć. Jako że od ponad 10 lat mam prawo jazdy B i zawsze chciałem spróbować swoich sił na motocyklu postanowiłem zakupić sobie 125 żeby spełnić wreszcie swoje małe marzenie. Jest tylko jeden problem - na żadnym motorze nigdy nie jeździłem, wiem tylko jak się tym jeździ w teorii z internetu, ale praktycznie nie mam ani minuty doświadczenia, a gdybym tą 125 zakupił, to miałbym ponad 40 km drogi powrotnej do pokonania nim
Tak wygląda depresja
Był sobie człowiek. Zaczyna się jak taki serial animowany, nie? Ale ja nie o tym, a o historii człowieka, który zaistniał w pewnej internetowej społeczności, zyskał znajomych, przyjaciół, wrogów, miał rodzinę, dość ciekawe życie, czasem kontrowersyjne poglądy. W tejże społeczności chyba każdy wiedział kim jest. Był facetem w średnim wieku, gejem nie ukrywającym swojej orientacji, miał partnera, z którym wziął ślub zagranicą i adoptował dziecko. W ostatnim czasie zachorował na raka krtani. W całej tej historii jest tylko jeden niuans: ten człowiek nigdy nie istniał.
Zacznę od początku, który na dobrą sprawę jest środkiem. Czyli od głównego bohatera zwanego Danielem. Tak, wiem, nieco zagmatwane, ale będzie lepiej, obiecuję.