Wpis z mikrobloga

21 najdroższych, współczesnych fur wg GTspirit.com

Ceny w nawiasach podane w PLN, przeliczone po kursie USDPLN: 3.8500
________________________________________

21. 2017 Aston Martin Vanquish Zagato – $653,500+ (2 516 000 PLN)

20. 2017 Rimac Concept
One – $940,000 (3 619 000 PLN)

19. Apollo Arrow – $1.1 Million est. (4 235 000)

18. 2017 Mazzanti Evantra Millecavalli – $1.2 Million est. (4 620 000 PLN)

17. 2017 Hennessey Venom GT Spyder WRE – $1.3 Million (5 000 5000 PLN)

16. NextEV Hypercar – $1.31 Million (5 043 500)

15. 2017 Arash AF10 Hybrid – $1.57 Million (6 044 500 PLN)

14. 2016 Koenigsegg Agera RS – $1.6 Million+ (6 160 000 PLN)

13. 2017 Zenvo TS1 – $1.8 Million+ est (6 930 000 PLN)

12. Fenyr Supersport- $1.85 Million (7 122 500 PLN)

11. 2017 Koenigsegg Regera – $1.9 Million (7 315 000 PLN)

10. Lamborghini Centenario – $1.94 Million (7 469 000 PLN)

9. 2016 Aston Martin Vulcan – $2.3 Million (8 865 000 PLN)

8. 2017 Pagani Huayra BC – $2.5 Million (9 625 000 PLN)

7. McLaren P1 GTR – $2.59 Million (9 971 500 PLN)

6. Bugatti Chiron – $2.6 Million (10 010 000 PLN)

5. 2018 Mercedes-AMG R50 – $3 Million est. (11 550 000 PLN)

4. Bugatti Vision GranTurismo – $3 Million+ (11 550 000 PLN)

3. 2017 McLaren P1 LM – $3.7 Million est. (14 245 000 PLN)

2. 2017 Ferrari LaFerrari Aperta – $3.8 Million est. (14 630 000 PLN)

1. Aston Martin-Red Bull AM-RB 001 – $3.9 Million (15 015 000 PLN)

Amen.

Via: #gcos

#samochody #carboners #ciekawostki
  • 5
@Dork: Szczerze? Żadnego z tych aut bym nie chciał. O ile La Ferrari jest jedynym pięknym autem w tym zestawieniu, to wszystkie są pozbawione sensu. Na tor ich szkoda, bo można je zezłomować a na ulicy nie da się nimi jechać a każda rysa jest warta dziesiątki tysięcy. Jedynie jako eksponat do garazu albo co bardziej do salonu. Szybkie, sportowe auta tak - hiperauta to już typowa zabawa dla szejków i
@zackson: No tak, wiadomo znaczek itp. Tak samo nikt by nie kupił Ferrari za 50 tys. bo by uznał, że to jakiś żart. Ok rozumiem ale ja nie mam nic przeciwko Lambo Huracanowi, Ferrari 488 GTB - to są fajne auta, można nimi nawet na upartego śmigać codziennie (no może nie po progach zwalniających w Polsce) ale takie hiperauta za miliony są bez sensu. Szkoda ich na co dzień, szkoda na