Aktywne Wpisy
rysiekryszard +10
Jak świętowaliście swoje osiemnaste urodziny? U mnie babcia chyba kupiła tort i najbliższa rodzina odśpiewała sto lat. Nie było żadnej większej imprezy, nie było żadnych kolegów itd. Nigdy w życiu też nie zostałem zaproszony do kogoś na 18-stkę. Trochę głupio może, ale cóż. Ja się przyzwyczaiłem i w sumie lubię każde urodziny spędzać na wykopie. Najwyżej sobie kupię jakąś pizzę czy coś w tym stylu, a czasami to prawie zapominam, że mam
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Generalnie wymarzony scenariusz to taki, że
1. pakuję się i jadę w najbliższy weekend do ZH i podpisuję umowę wynajmu pokoju na sierpień.
2. W sierpniu szukam pracy, najlepiej jakieś praktyki w IT.
3. Oprócz tego jestem dobrym muzykiem z uprawnieniami nauczycielskimi i skończonymi studiami magisterskimi - nie wiem ile to jest warte tam, nie wiem czy w ogóle osoby o takim profilu są potrzebne na rynku, szczerze wątpię, ale warto spróbować.
4. Znajduję pracę/praktyki i dostaję umowę, po czym wyrabiam szybciutkio sobie Permit B, jak pozwolą.
5. W międzyczasie rozglądam się za pokoikiem na dłuższy okres.
6. Jestem zwycięzcą.
A teraz sprowadźcie mnie do parteru.
7. Przyjeżdżam do ZH, nie znajduję żadnej (!) pracy przez miesiąc. Tak, czy nie?
8. Wracam z torbami i wtopioną kasą do Polski.
9. Przegrałem :(
#szwajcaria #zurich
[edit]
Bardziej chodzi mi o kwestię związaną z pracą w ZH.
Mógłbym w zasadzie zostać w PL, złąpać tutaj praktyki w jakiejś firmie i potem z odrobinę większymi umiejętnościami szukać na odległość
Masz i szukaj. To niby z kantonu Genewa, ale sporo ma zasięg szwajcarski.
http://www.ge.ch/jobs/portails.asp
Plus jeszcze tu
https://fr.comparis.ch/umzug-schweiz/info/glossar/jobsuche.aspx
W większości możesz zmienić język na niemiecki, i w niektórych na angielski
I pomysl jednak nad pracą w romandie skoro lepiej francuski znasz. znam