Aktywne Wpisy
![PsiPatrolek](https://wykop.pl/cdn/c0834752/bb5e7abb4bffaef20e3baa353c89eb4e8ee655ad64faed66de378d910fc22ee0,q60.jpg)
PsiPatrolek +741
Mierze się z depresja od 16 lat. Przez ostatnie dwa lata zrobiłem w końcu remont w mieszkaniu,prawko,kwity na wózki i zadbałem o zęby. Od tego roku ograniczyłem dżemki w ciągu dnia a od kilku dni zacząłem nawet biegać...i nie wiem czy to od tego biegania ale zaczynam czuć się dobrze na codzień.
Ogólnie do biegania dorzuciłem jeszcze siłownię tak by cały tydzień zapełnić aktywnością fizyczna i jest mega.
Tak tylko się chwale
Ogólnie do biegania dorzuciłem jeszcze siłownię tak by cały tydzień zapełnić aktywnością fizyczna i jest mega.
Tak tylko się chwale
![Sweet-Jesus](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Sweet-Jesus_YBOCHlnsN1,q60.jpg)
Sweet-Jesus +556
Wiecie co to jest? To skład zużytego paliwa jądrowego powstałego przez ponad 20 lat pracy dwóch reaktorów RBMK-1500 w Ignalińskiej Elektrowni Jądrowej. A właściwie jest to 2/3 całości, ale i tak wszystko to zajmuje powierzchnię niedużego marketu.
Każdy z tych pojemników waży aż 90 ton pusty i 118 ton załadowany do pełna (mieszczą do 91 prętów paliwowych pociętych na fragmenty). Mają po 4,5 metra wysokości i składają się głównie z betonu zawierającego
Każdy z tych pojemników waży aż 90 ton pusty i 118 ton załadowany do pełna (mieszczą do 91 prętów paliwowych pociętych na fragmenty). Mają po 4,5 metra wysokości i składają się głównie z betonu zawierającego
![Sweet-Jesus - Wiecie co to jest? To skład zużytego paliwa jądrowego powstałego przez ...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/884d239c54c77b519ed4846020102c1a1733279faf4a80cca4a733b7d1bbaed5,w150.jpg?author=Sweet-Jesus&auth=3f451dad4dde5c0eb47447526507f3ce)
źródło: 425267049_782981770528985_4526604766483632285_n
Pobierz
1. Mam animacje chodzenia w której postać zmienia swoja pozycję [przesuwa się] jednakże kiedy do dojdzie do pewnego miejsca to on nowa startuje z miejsca startowego zamiast przesuwać postać dalej. Jak zrobić żeby animacja trwała ciągle i przesuwała całą postać dopóki klawisz jest trzymany.
2 .Mam animacje chodzenia w której postać zmienia swoja pozycje [przesuwa się]. Jednakże po jej zastopowania [puszczenie klawisza odpowiedzialnego za jej odpalenie] odpala się animacja stania jednakże ona jest w miejscu startowym. Jak zrobić żeby odpalała się w miejscu w którym puścimy klawisz?
KOD: http://wklej.org/id/2692003/
Zamiast Animation.Stop jest Animation.Play ponieważ pojawia się wtedy animacja stania.
#unity3d #gamedev
@trisek podpowiedział ci co powinieneś zrobić, ja to trochę rozwinę. Nie powinno się poruszać postacią za pośrednictwem Animatora tylko przez zmienianie jego pozycji w osi x,y. Czyli jak trzymasz strzałkę w prawo to dodajesz co klatkę jakąś wartość do ludzik.position.x (już nie pamiętam jak to dokładnie było w unity). Jak trzymasz w
Generalnie wszystko zostało powiedziane:
1. Animacje są w miejscu, a przesuwasz GameObject z graczem.
2. Ja zamiast Animation.Play używałbym triggerów w animatorze, ale to ja (bo tak było w tutorialach na stronie Unity xD)
Postać jest przesuwana za pomocą
if(Input.GetKey ("up")){
transform.position += Vector3.forward * 1;
@MichalPypek: @fuuYeah: @dziki_dziki: @trisek:
https://www.youtube.com/watch?v=k12w-rEbuXI&list=PL_eGgISVYZkeD-q83hLtPESTB-lPKnfjH