Wpis z mikrobloga

Mirki mam pytanie.
1. Mam animacje chodzenia w której postać zmienia swoja pozycję [przesuwa się] jednakże kiedy do dojdzie do pewnego miejsca to on nowa startuje z miejsca startowego zamiast przesuwać postać dalej. Jak zrobić żeby animacja trwała ciągle i przesuwała całą postać dopóki klawisz jest trzymany.

2 .Mam animacje chodzenia w której postać zmienia swoja pozycje [przesuwa się]. Jednakże po jej zastopowania [puszczenie klawisza odpowiedzialnego za jej odpalenie] odpala się animacja stania jednakże ona jest w miejscu startowym. Jak zrobić żeby odpalała się w miejscu w którym puścimy klawisz?

KOD: http://wklej.org/id/2692003/

Zamiast Animation.Stop jest Animation.Play ponieważ pojawia się wtedy animacja stania.

#unity3d #gamedev
  • 12
@PaganMuffin: Robisz to tak źle że gorzej już się nie da ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@trisek podpowiedział ci co powinieneś zrobić, ja to trochę rozwinę. Nie powinno się poruszać postacią za pośrednictwem Animatora tylko przez zmienianie jego pozycji w osi x,y. Czyli jak trzymasz strzałkę w prawo to dodajesz co klatkę jakąś wartość do ludzik.position.x (już nie pamiętam jak to dokładnie było w unity). Jak trzymasz w