Wpis z mikrobloga

  • 0
@Andrzejek_Andrzejek07: miałem a6 c4 avant quattro 4.2 i normalnie jest tam sprężyna i amortyzatory, oczywiście wiem że zawias w quattro trochę się różni od wersji przednionapędowej ale wątpię że aż tak żeby tam resory niczym w dużym fiacie były w końcu to auto z początku lat 90 a nie 70
  • Odpowiedz
@wujogm ok
@drag_op
Ok, mylilem sie, jest amortyzator, umieszczony na sztywnej belce, stad poczucie ciagnircia przyczepki. Inne samochody z tamtych lat mialy z tylu niezalezne zawieszenie, przez co nie czuło się tak przechyłu auta. W123 z tyłu dwie polosie jak na macpersonie, e32? Tak samo, volvo 850 z tyłu niezależny zawias. W c4 było to dopiero w wersji quattro.
AndrzejekAndrzejek07 - @wujogm ok
@dragop 
Ok, mylilem sie, jest amortyzator, umieszc...

źródło: comment_9JSAXUIYo1qz4fTtePiuduXoDJCaM9a9.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@yeloneck: Felgi 15", dość masywna opona 195/65 i przez to wyglądają na za duże. Wcześniej miałem wąskie 14 to nie dość, że wyglądał śmiesznie, to jeszcze wszystkie dziury było czuć. Autem jeżdżę codziennie do pracy, a na takiej oponie dużo bardziej komfortowo.
@feelbeats: Z blacharki w bagażniku dziury, tylny błotnik, kawałek progu i dwoje drzwi lewych do wymiany. Dużo jakiś tam małych dziurek. Tarcze, klocki były nowe, tylko
  • Odpowiedz
@Snusmumriken94: Dużo lepiej by wyglądało mniejsze koło, większy profil i jakiś kapselek z epoki na felgę stalową. No i brak tych wyścigowych napisów niepasujących do niczego. A tak to fajne Audi.
  • Odpowiedz