Wpis z mikrobloga

@jakos_fajnie: Od tygodnia próbuję przedłużyć u nich firmowe abonamenty - łącznie na cztery numery. Sprawa jest dla mnie dość pilna - ponieważ rozpadły się nam trzy telefony i w tym momencie używamy zastępczej prowizorki. Rozmawiałem z sześcioma konsultantami - każdy przedstawiał kompletnie inną ofertę (choć wiedziałem dokładnie czego chcę - byłem przygotowany do tej rozmowy). Różnice polegały np na takich detalach ja 6 miesięcy gratis. U jednych wykluczone - tylko dla
  • Odpowiedz
Nie wspomnę już o tak skonstruowanej ofercie że człowiek ma wrażenie biegania po polu minowym. Ale to dotyczy chyba wszystkich operatorów.
  • Odpowiedz
@jakos_fajnie: No jeszcze rozumiem takie podejście w urzędach - ale ja w tym playu płacę 350 zł na miesiąc - i jak będą dalej tak lecieć w kulki to pójdę z tą kasą do kogoś innego (tylko żeby nie trafić z deszczu pod rynnę ;))
  • Odpowiedz