Wpis z mikrobloga

Sansa ukazała nam esencję zjawiska zwanego #logikarozowychpaskow. W skrócie sytuacja po naradzie wojennej w namiocie Jona:

Sansa: Ja znam Boltona najlepiej, znam jego tok myślenia, co mogłoby się przydać przy planowaniu bitwy, a Ty nawet nie wpadłeś na pomysł, by mnie włączyć w narady?!
Jon: Masz rację, co powinniśmy zrobić?
Sansa: Nie wiem, nie znam się na bitwach!

xD

#graotron #heheszki #got
  • 27
@ZapachLata: @alioth: Widzę, że nie odstajecie od niej. Ona się rzucała o to, że nie została dopuszczona do narad wojennych. To co powiedziała (że Bolton będzie go chciał sprowokować, co Jon uznał również za oczywiste), to nijak się niema do omawiania taktyki samej bitwy. Na naradach się omawia formacje, sposób w jaki się będzie atakowało, itd. rzeczy typu jakie robił Bolton, tj. że przed bitwą wypuści Rickona, potem kawalerie i
@ZapachLata: No złapał, ale przecież sam przy tej dyskusji powiedział, że wie, że będzie prowokowany. I wiedząc to tak czy siak złapał zarzutkę. W sumie to nie dziwię się, że dał się złapać, bo miał szansę uratowania Rickona. Raczej mało który młody facet patrzyłby ze spokojem, jak jego brat ginie, kiedy miał szansę ruszyć i go uratować.
@Dorogon: Kolego daruj sobie wjazdy na kogoś tylko dlatego że się z Tobą nie zgadza, bo jesteś żenujący. Znajomość charakteru przeciwnika ma duże znaczenie dla taktyki, a na pewno miało ogromne znaczenie w tym wypadku. Panowie planowali bitwę pod kogoś, kto walczy w miarę honorowo i przewidywalnie, nie doceniając kunsztu Ramsaya.
@MisieRzadza: No taki to spoiler w cholerę. Tyle zdradza, że masakra. Całe nic.

@alioth: Wjeżdżanie? Stwierdziłem, że pod względem logiki nie odstajecie od niej, skoro uważacie tak jak ona, że powinna brać udział w naradzie, na której nijak by się nie przydała.

"Panowie planowali bitwę pod kogoś, kto walczy w miarę honorowo i przewidywalnie, nie doceniając kunsztu Ramsaya."

A to skąd wzięłaś to ja nie wiem :P Nikt z nich