Wpis z mikrobloga

@Furiat:

inne marki przy takiej mocy dają paski na dachu i aluminiowe pedały z napisem sport


Spoko, zamiast pasków na dachu i aluminiowych pedałów BMW woli dokładać emblematy //M do wszystkiego co się rusza. Teraz za sprawą plakietek po bokach można poczuć ducha prawdziwego M3 nawet w dwulitrowym dizelku, który wprawdzie z emocjami z jazdy nie ma zbyt wiele wspólnego, ale zawsze można się pochwalić przed sąsiadami ;-)
  • Odpowiedz
@damian_co_dalej: Teoretycznie wchodzi to w skład jakiegoś pseudo m pakietu, ale z dwóch ASO wiem, że często sami proponują dorzucenie tych emblematów za darmo albo jakieś grosze, praktycznie do dowolnego auta w dowolnej wersji. Teraz połowa beemek z takimi jeździ, w sumie śmiesznie to wygląda - coś jak dorzucanie //M na klapę 316i E36.
  • Odpowiedz
@Furiat: ekstra, wole takimi i za polowe ceny z lepszym wyposazeniem nizeli jak udawać, że jest się bogaczem mając 5-tke w dieslu
  • Odpowiedz
@surf: Jak nie chcesz diesla bierzesz dowolną benzynę ;D nie każdy musi jeździć M5. Ciekawa jest ta tendencja że 170 koni w fordzie mondeo to dużo ale w BMW to mało xD
  • Odpowiedz
@Furiat: za najtańszą benzynę w bmw 5 możesz mieć mustanga z v8 i nie potrzebujesz m5 :) swoją drogą żeby jazda taką 5-tką miała jakikolwiek sens to dla mnie min. te 300 koni musiałoby być.

Dla mnie 170km w mondeo to mało ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
za najtańszą benzynę w bmw 5 możesz mieć mustanga z v8 i nie potrzebujesz m5 :


@surf: xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

swoją drogą żeby jazda taką 5-tką miała jakikolwiek sens to dla mnie min. te 300 koni musiałoby być.


@surf: xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ekstra, wole takimi i za polowe ceny z lepszym wyposazeniem nizeli jak udawać, że jest się bogaczem mając 5-tke w dieslu


@surf: nic nie udajesz, poczytaj różnicę między Mpower a Mpakietem.
Pawel4freak - > za najtańszą benzynę w bmw 5 możesz mieć mustanga z v8 i nie potrzebu...

źródło: comment_j5VtqDQII8mC0arga5GpTQZOzOBeWMWb.gif

Pobierz
  • Odpowiedz
@Pawel4freak: ale po #!$%@? wy mi to tlumaczycie jak sam jezdze m3 e93 i doskonale zdaje sobie sprawe z tego czym sa modele z serii M a czym sa zwykle pakiety stylistyczne. chyba nie zrozumieliscie do konca co napisalem a zawracacie gitare, ja naprawde nie siedze w tej motoryzacji od dzisiaj i nie trzeba wyluszczac mi elementarnych pojec.
  • Odpowiedz
@Pawel4freak: oho fanboj bmw...
Jakbym #!$%@? nie wiedział jaka różnica pomiedzy mpower a mpakiet...
Nie no, przecież 200km w 5-ce o masie 1700kg bedzie robiło robote, chyba #!$%@? pod remizą...
I ten śmiech z mustanga ^^ :
Cena:
GT350R - 300 tyś | M5 podstawa 500tyś
Nurburgring: 7:33 | 7:55

@IlluminateEliminate
Propsuje m3 e93, mi osobiście marzy się m3 e90 w garażu :)
  • Odpowiedz
@IlluminateEliminate: głownie chodzi mi o: @surf: no chyba #!$%@? nie wiecie skoro piszecie takie pierdoły... Znaczek Mpakiet żeby poczuć ducha M3. Znaczek Mpakiet żeby udawać Mpowerm. Ból dupy, że na pakiecie stylistycznym jest M. Jeszcze pisanie że wolało by się bez znaczka M, ale z lepszym wyposażeniem mimo, że wszystko należące do Mpakietu było najtłustszym wyposażeniem (przykład: kierownice, fotele, podsufitka, gałki zmiany biegów, dywan). Jeszcze ten hejt za Mpakiet i
  • Odpowiedz
@Pawel4freak: No dobra, niech będzie że się nie znam, tylko przykra rzeczywistość jest taka, że to ja jeżdżę na co dzień autami, które Ty możesz sobie co najwyżej podziwiać na obrazkach. Jeśli już tak porównujecie Mustanga z 5er (chociaż prędzej porównywałbym tutaj z 6er, która przynajmniej tak jak Mustang ma tylko jedną parę drzwi i jest luksusowym GT), no to moja opinia jest taka:

Mustang V8 za 200k >>> 5er za
  • Odpowiedz