Wpis z mikrobloga

Mireczki z #motoryzacja szukam fury na benzynie z lpg. Do 8k zl rocznik ok 2001. W tej kasie mozna dostac stilo, golfa 4, megane2, punto 2. Co polecacie? Rzuccie ciekawym pomyslem
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@V_50: Pewnie tak, plus lakiernik, ale mechanicznie autko dobre. Zdarzają się też zadbane egzemplarze. Co tu dużo pisać, każdy japoniec ma z reguły wieksze problemy z korozją, ale mechanicznie niezawodne. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@kleeb: widzialem fajnego golfa 1,8 - silnik chyba daje rade, natomiast chodzi mi po glowie punto hgt
@interCooler: 6 nie da rady, chyba ze 626. Corolle sprawdze na civice vi mam tez teraz ale gnije strasznie
  • Odpowiedz
@skowyr Silnik 1.8 VW jest w porządku.

Przy punto zwróć uwagę na zawieszenie i na korozję. Tak to dużo części jest w dobrej cenie.

Przy Corolla i civic zwróć uwagę na tylne nadkola. W japoncach lubi tam rdzewiec. Przy toyocie uważaj na plastikowe kolektory. Wtedy nie zagazujesz. Uważaj też na silnik 1zzfe przed 2006. Silnik 4afe jest bezkolizyjny.
  • Odpowiedz
@skowyr: polecam punto 2, zjeździłem całą Polskę i żadnych problemów, siostra też miała i padło jej tylko wspomaganie ale samo po miesiącu odżyło a tak to nic sie nie psuło. silnik 1.2 60km jest trochę za słaby w trasie. to było moje pierwsze auto i znosiło wszelkie moje próby zabicia sie :) niestety po drugim większym wypadku nie było co naprawiać( mi się nic nie stało). teraz mam już trzecie
  • Odpowiedz
@Vitane: nie tylko. Oprócz tego włącznik świateł, linka ręcznego, mechanizm wycieraczek. To tyle co na ten moment pamiętam. Ale na przykład wersja abarth całkiem fajnie jeździła. Nie powiem. Fajna opcja też był telefon pokładowy.
  • Odpowiedz
@Vitane: zdaje sobie sprawę. Proponuję mu, bo będzie miał tańsze części zamienne. Poza tym z doświadczenia wiem, że punto czy golf mniej się psulo niż Stilo. A naprawy nie pochlanialy dużo pieniędzy.
  • Odpowiedz