Wpis z mikrobloga

Pokazałem już Lincolna, to i czas pokazac nowy nabytek - drugie auto na pokonywanie długich tras :)
Udało mi się kupić jeden z czterech zarejestrowanych w Polsce egzemplarzy dość rzadkiego modelu Cadillaca. Ledwo 100 tysięcy mil przebiegu, z czego 90k zrobione w Stanach, gdzie służył do przewozów lotniskowych
Silnik 4.6L, 305 koni, co przy dość niedużej masie 1700kg i aerodynamiczności daje niecałe 6 sekund do setki. 6 osobowy z ogromnym bagażnikiem. Przy prędkościach powyżej 90 km/h odłącza 4 cylindry, średnie spalanie da się zejść do 10-12 litrów gazu na 100 km. Jeszcze gorszy kanapowiec od Lincolna, przyspieszenie ma świetne, ale buja jak na łodzi.

Auto z generacji z 2000 roku. Pierwsze seryjnie produkowane auto z tylnymi lampami w pelni LED. W środku 6" komputer z GPSem, sterowaniem radiem, DVD. Czujniki cofania z piszczeniem z przodu i z tyłu. Masaże i podgrzewanie oraz oziębianie 4 foteli. Kamera noktowizyjna. W pełni cyfrowe liczniki i duzo innych rozwiazan, ktore były dość pionierskie i nie mogę się nadziwić, że Amerykanie wstawili taki komplet bajerów do tak starego auta.
Każda najmniejsza zabawka działa i o dziwo plastiki są mięciutkie i niezniszczone :).

#pokazauto #motoryzacja
drakerc - Pokazałem już Lincolna, to i czas pokazac nowy nabytek - drugie auto na pok...

źródło: comment_hcckDiGYB52p5ff4i4l1AfdzLQU2nz2F.jpg

Pobierz
  • 51
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Menypeny: wtf? Serio? To co myślisz o Chevrolecie Suburbanie albo Eslacade ESV? Bo ja bym powiedział, że to wielki kloc zbudowany na bazie pickupa do przewożenia ludzi i dużej ilości rzeczy, który z klasą wyższą nie ma nic wspólnego. Tak samo Cadillac. Znajomy ma GMC Yukona XL z 2015 roku (GMC to w sumie niby ta sama, a czasami klasa wyżej od Cadillaca) i jedzie tak samo źle jak Navigator,
  • Odpowiedz
@drakerc: ale ty krecisz lody z gowna kolego. Porownujesz escalade nowego do lincolna z 2000 roku, a teraz wmawiasz mi, ze porownuje escalade do s klasy. Prosze cie, troche wiecej pokory. Fakty sa takie, ze lincolny z 2000 to auta ktorymi jezdza dziadki, taksiarze i inne osoby z klasy sredniej nizszej i nie wlaczaj juz do tej dyskusji ani bmw serii 7 ani pirusa bo jeszcze na to zejdzie gadka,
  • Odpowiedz
@drakerc: czyli kupiles cewki po 4usd sztuka? a 12 elementow zawieszenia za mniej niz 3usd/sztuka? no sorry ale na szybko przejrzalem ebaya i amazona i nic w tych cenach nie ma, nawet swiece zaplonowe kosztuja wiecej. Pozatym do ceny trzeba doliczyc przesylke, i jak sam mowisz na wszystko trzeba czekac, wiec slaba opcja jak dla kogos kto uzywa auta na codzien jak cos padnie powaznego, albo czekac miesiac albo szukac
  • Odpowiedz
@Menypeny: A czym, prócz wyglądem i zabawkami różnią się te auta?
Escalade nadal bazują na platformie od Silverado. Platforma GMT ma swoje korzenie w latach 60 ubiegłego wieku i doskwiera jej straszny brak sztywności i ma mnóstwo innych problemów Tak się podniecasz Escalade, a to pickup na skrętnej ramie i praktycznie to, co odróznia te twoje luksusowe auto z 2015 roku od roboczego pickupa to wyposażenie wnętrza i odpowiednie dobrane amortyzatory. A tak to luksusowo zabudowany pickup.
Gratuluję połowy życia w Nowym Jorku, świetnie, ja tam jestem od urodzenia, w Polsce jestem na studiach.
Tak, obecnie Lincolny i Cadillacki z 2000 roku to auta osób o śniadej karnacji. Ale nie wiem czy potrafisz pojąć, ale ja za auto zapłaciłem w Polsce ledwo poand 10k i nie wychwalam go w niebiosa, bo to mój wół roboczy do jazdy na trasy. Chyba serio coś ci się pomyliło w racjonalnym myśleniu, bo przedstawiłem tu stare auto, kupione tanio w celu transportu rzeczy i ludzi. A cieszy mnie to, że nawalili ogromnej illości wyposażenia.

@headhunter13: I generacja, 1998 rok, niestety silnik tylko 230 koni, co trochę denerwuje
drakerc - @Menypeny: A czym, prócz wyglądem i zabawkami różnią się te auta?
Escalade...

źródło: comment_ZTJQxyxqytlQpHv5b1h4URRvH0Z4OjpE.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@pr0skater00: Jak chcesz to możesz sobie zamówić te same cewki, co ja zamówiłem tutaj:
http://www.amazon.com/Ignition-Coils-Plug-Super-DG508/dp/B0031ZDU62?ie=UTF8&psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o00_s00
8 sztuk bardzo dobrych cewek, ponad 1100 pozytywnych opinii. Mają dożywotnią gwarancję.
Obecnie kosztują $40, ale jak sprawdzisz histori na 3xcamel to nawet kilkanaście dni temu w pełni nowe, bezposrednio od Amazona były za $35.
Wystarczy chcieć poszukać. Jak trzeba coś na szybko, są paczki lotnicze, no i większość części jest w Polsce, choć dużo drożej niż w USA.
Pochwaliłbym się też kupionymi markowymi nowymi tarczami hamulcowymi na AWD za rekordową kwotę $2 za sztukę, ale nie, bo były do innego auta i w sumie nie wiem czy nadal są OK, ale raczej
  • Odpowiedz
@drakerc: btw. gdzie w tym aucie masz kierunkowskazy boczne? Przecież bagiety od razu się doczepią jak zobaczą auto. W razie kolizji/wypadku możesz mieć przez to duże problemy. Dorobienie ich właściwie groszowe sprawy...
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@DOgi chodzi ci o te takie na karoserii przy drzwiach? nie sa wymagane w Polsce na szczęście, a bagiety maja duzo innych powodów do zatrzymywania (symetryczne lampy, pomarańczowe kierunki świecące sie stale z przodu, brak przeciwmgielnego z tylu). Te rzeczy wymienione sa już niezgodne z prawem, ale polskie prawo wlasnie nie wymaga kierunkowskazow bocznych i gdyby je dac, to w sumie mozna by to podciągnąć niekorzystnie za niehomologowane wyposażenie.
W lincolnie
  • Odpowiedz
@Issac: Nope, auto jeszcze nie przerejestrowane, ale jak coś to będzie BI lub BIA (Białystok).
Postaram się niedługo zrobić kilka własnych zdjęć.
  • Odpowiedz