Mirki, 17 kwietnia zamówiłem na #gearbest mibanda, teoretycznie info o tym, że wysłali dostałem 18 kwietnia. Do dzisiaj nie dostałem przesyłki. Wykupiłem jakieś ubezpieczenie za 1,31$ + zapłaciłem za rejestrowaną przesyłkę (1,99$). Płaciłem przez PayPal. Wczoraj założyłem ticketa w support center Gearbesta z info, że chcę refund bo po 1 wysłali mi Belgium Post, a po 2 nie przyszło w przeciągu 25 dni roboczych.
Odpisali coś takiego:
Mają rację z częścią o przesyłce i z częścią o 60 dniach? Co dalej, dispute na paypal czy czekać do 18.06 i liczyć, że dojdzie? Nie mam niestety doświadczenia w zakupach z Państwa Środka i sporami na PayPal :(
@czerwonyziemniak: Ale to już czy czekać do tego 18 (2 miesiące od wysyłki)? Po jakim czasie się zakłada spór z Twojego doświadczenia? Gadać w ogóle dalej z Gearbest (wspomnieć o sporze na PayPal) czy olać ? ( ͡°͜ʖ͡°)
@matiwoj11: Zależy od przypadku, ostatnio jak reklamowalem ekena to na gb napisali mi że skontaktuja się z dostarczycielem czy coś takiego, mówiąc prosto zlali mnie. A na PayPal już po 2 wiadomości miałem refunda 15$.
zapłaciłem za tracking, mi wysyłaja belgianem każde gówno od 1usd więc przycina, co do belgian posta ostatnio mi 2 paczki zgubili więc coś się na sortowniach dzieje
Odpisali coś takiego:
Mają rację z częścią o przesyłce i z częścią o 60 dniach? Co dalej, dispute na paypal czy czekać do 18.06 i liczyć, że dojdzie?
Nie mam niestety doświadczenia w zakupach z Państwa Środka i sporami na PayPal :(
Z góry dzięki za info!
Niestety ale z gearbest rozmawia się głównie tylko przez paypala.