Wpis z mikrobloga

Właśnie skompilowałem OTClient'a, alternatywnego klienta Tibii na Androida.
Jest to wersja unstable, i nie da się logować (podobno jest to randomowe, i chyba Szybol7 fixnął to w swojej kompilacji, więc możecie też jego apk przetestować), ale może kogoś zmotywuję do pracy nad nim.
Download (.apk i content):
http://www.kouki-shichirou.pl/index.php/posts/otclient-alternative-tibia-apk-download
Tutorial dla własnej kompilacji:
https://github.com/edubart/otclient/wiki/Compiling-for-Android
#tibia #tibiazwykopem #mirkots
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Kouki-Shichirou: jest w ogóle sens bawić się w mirkotsa? no chyba, że ''podmianka'' serwera z którym się łączymy to 5 minut, jeżeli planujesz dopinać projekt na ostatni guzik, to lepiej dogadaj się z jakimś większym otsem, jeszcze do tego zgarniesz siano.
  • Odpowiedz
@WolfSky: Ja to aktualnie tylko skompilowałem followując tutorial, jest to po prostu alternatywny klient tibii, ale można go rozwinąć do tego stopnia, że byłby całkiem grywalny na telefonie, jednocześnie musiałbym nauczyć się lepiej programować.
I tak, na ssie widzisz że bardzo prosto wpisuje się i ip, i port.
  • Odpowiedz
Plus OTCLienta jest taki, że popularne boty na niego nie działają. Można też wymusić na serwerze, że tylko osoby z OTClientem mogą się łączyć. To w większości przypadków rozwiązuje problem z botami na OTS-ie. Szkoda tylko, że projekt już nie jest rozwijany.
  • Odpowiedz
@marahin: CandyBot, który już nie jest rozwijany? A jego funkcjonalność przy elfbocie, xenobocie to jakiś śmiech na sali? Z resztą przy skompilowaniu OTClienta z przełącznikiem -DBOT_PROTECTION praktycznie większość funkcjonalności nie działa.

@instinCtoriginal: ale po co stawiać kolejny OTS, Tibia ma już lata świetności za sobą, lepiej pograć w inną grę.
  • Odpowiedz
-DBOT_PROTECTION


@kot_jarka: przecież każdy wtedy może skompilować bez ;-) wypadałoby w protokole namieszać tak, aby tylko nasze skompilowane klienty mogły się połączyć.
  • Odpowiedz
@marahin: 5 minut roboty implementacja po stronie serwera i klienta by odpowiadał określoną sekwencją, na określony ciąg znaków przesłany przez serwer z odpowiednim interwałem, nie odpowie to serwer kończy komunikację z danym klientem i disconnect.
  • Odpowiedz