Wpis z mikrobloga

Zrobiłem filmik z procesu tworzenia kolejnej gry - Spooky. Gierka napisana w C++/OpenGL/Box2D, wieloplatformowa. Zawsze lubiłem pisać gry bez oparcia o żaden silnik. Ten projekt zmusił mnie do stworzenia takich samych funkcjonalności, jakie są właśnie w profesjonalnych silnikach. Dlatego w końcu się do nich przekonałem. Następna gra będzie na Unreal Engine. Tymczasem zapraszam do oglądania. :)
#gamedev #spooky
darsto - Zrobiłem filmik z procesu tworzenia kolejnej gry - Spooky. Gierka napisana w...
  • 10
  • Odpowiedz
@Re-volt: Unreal mnie zaczarował swoimi Blueprintami, tj. visual scripting - dla projektantów to bajka. Wolę też zdecydowanie pisać w C++ niż C#.
  • Odpowiedz
@Re-volt: Albo inaczej: W Unreal czuję, że tworzę gry w całości w kodzie, ale mogę przypisać poszczególne zmienne/metody do edytora. W Unity z kolei mam uczucie, że przeciągam myszką po ekranie, ściągam wtyczki i "tworzę gry".
  • Odpowiedz
@darsto: zabieram się za to dopiero za 3tyg, ale na początku chce spróbować swoich sił w unity. Może też zmienię jak Ty na unreal z czasem :) jednak unity jest tańsze na początku :)
  • Odpowiedz
Unreal mnie zaczarował swoimi Blueprintami, tj. visual scripting - dla projektantów to bajka.


@darsto: BP rządzi, najlepszy wynalazek od czasów obrotowych fotelów.
  • Odpowiedz