Wpis z mikrobloga

@nrmm: tu nie chodzi chyba o obronę, bo każdej marce zdarzają się wzloty i upadki. A mało osób o tym wie, w jak wielu samochodach są montowane właśnie francuskie silniki koncernu PSA (choćby Ford czy Volvo). To nie są takie złe samochody, tylko trzeba trochę popracować nad ich stereotypem ;)
@nrmm: Ja bardzo kisnę z tych reklam nowych aut Nissana, Citroena czy innych "podsamochdów" jak chwalą się, że można sobie auto spersonalizować o jakieś kolorowe plastiki i się wyróżniać, gdzie od wielu lat przy zakupie nowego Audi, BMW czy Mercedesa (i wiele innych marek) można sobie skonfigurować każde gówienko pod siebie.
@krajcar: Przeczytałem. Drugi akapit (branding coś tam coś tam) to w zasadzie powielenie wstępu. Nic nie wnosi. Albo do przeróbki albo do wycięcia.
Reszta znośna, ale bez szału.
Poza tym zapominasz o ważnej rzeczy - nawet jeśli 2 różne auta mają wspólną płytę podłogową i silnik, to często są montowane w innych fabrykach (montaż ma równie duży wpływ na jakość co design i DFMEA). Mają różny design wewnątrz - a to
@nrmm: nie osłabiaj mnie , wystarczy trochę poczytać nie trzeba słuchać, ja wolę firme która robi wg ciebie 2/3 dobre auta niż pier.... wszystkie swoje produkty vide vw
@nrmm: to powiedz jak są takie fantastyczne to dlaczego w flotach króluje Ford , Toyota , Pugi Hultaje itp? odpowiem - zarządzający flotami nie mogą sobie pozwolić na wtopy i wybierają konstrukcje które są sprawdzone i nie kosztują fortuny w serwisowaniu, nie mówię że się czasem nie mylą ( toyota yaris 1,0 ) ale to i tak są mnie kosztowne pomyłki niż w przypadku vw który najchętniej montowałby w autach mechanizm