Wpis z mikrobloga

Kontynuacja tego wpisu, a właściwie zakończenie historii.

Po 5 miesiącach walki GearBest zwrócił mi cześć pieniędzy ($28) na PayPal a cześć na ($8) do ich portfela (pomimo tego, ze obiecali zwrócić wszystko na PayPal). $1.99 dopłaconych do śledzenia ponoć nie mogą zwrócić.

Jako, ze już mi się nie chciało wykłócać o te $8 zrobiłem ostatnie zamówienie w tym sklepie żeby wykorzystać te 8 dolanów i na tym zakończę moja przygodę z tym badziewnym sklepem. Pomimo tego, ze ceny są u nich nieraz korzystniejsze niż w innych chińskich sklepach to jednak szkoda czasu się użerać z nimi jak cos nie dojdzie, a z mojego doświadczenia dochodzi tylko 50% zamówień.

#gearbest NIE POLECAM!
  • 4
@Czayen: ciekawe. Ja dostałem wszystkie pąki z GB. nawet te nierejestrowane. kiedyś w presale coś zamowiłem. wysylka się srogo opozniala to bez łaski dostałem zwrot kasy i jeszcze dodatkowo kilka dolarów w ramach przeprosin na portfel.
@sulkov: @SanFable: @Czayen: Powiem, tak zawsze w każdym sklepie może się zdarzyć tak, że coś nie dojdzie/opóźni się/będzie uszkodzone/zepsuje się to normalne, ale wtedy trzeba wyjść z tego z twarzą i nie komplikować ludziom życia. Support Gearbest widzę tego nie rozumie.

Sklep według mnie jest ok, poczty których używają czasem są do dupy, ale chyba przestali wysyłać tym gównem ostatnio szwedzkim, no i support jest do ogarnięcia.

Ze swojej
@Czayen: GB to nalepszy wedlug mnie sklep jesli chodzi o elektronikę. Dla laika mają wyższe ceny niż na ali, ale wystarczy pyknąć parę recenzji przedmiotów lub samej strony Geabrest i dostaję się masę punktów, które zbijają ostro cenę, dodatkowo jest cash-back więc ceny są już najniższe. Z supportem nigdy nie miałem problemów. Fakt, nie od razu zgadzają sie na pełen zwrot ( bo kto by się zgadzał :) ) ale wystarczą