Wpis z mikrobloga

Design tego auta niewątpliwie wzbudza kontrowersje, ale przyznam szczerze, że w dobie maksymalnej unifikacji, ujednolicenia i klepania samochodów na modłę "agresywnego mydła" brakuje mi tego typu projektów - odważnych, nietuzinkowych, kolorowych (zauważyliście jakie nudne palety kolorów forsują ostatnio producenci aut?), pokazujących że ich autorzy mieli na myśli coś więcej, niż taśmowe napieprzanie nierozróżnialnych matrioszek.

Patent z tymi plastikowymi panelami jest zajebisty - osobiście trochę bardziej bym to dopracował, dorzucając coś chociażby na często obijane ranty drzwi, ale sama idea jest jak najbardziej słuszna, szczególnie biorąc pod uwagę główną grupę docelową i przeznaczenie tego samochodu. Citroen wyszedł naprzeciw potrzebom matek z dziećmi, które często jeżdżą z pociechami na zakupy i czasem zdarza im się przywalić w swojego miejskiego crossovera wózkiem sklepowym. Szanuję.

Plusujcie Cytrołena Kaktusa.

#samochody #motoryzacja #citroen
I.....e - Design tego auta niewątpliwie wzbudza kontrowersje, ale przyznam szczerze, ...

źródło: comment_Ynur9yPd0HeVjfKe3yzAmHqomEnIZvV8.jpg

Pobierz
  • 35
@IlluminateEliminate: jeździłem takim żółtym kolorkiem jak na grafice tylko z brązowymi plastikami na bokach i 1.2. To nie idzie xD Ze wszystkich 1.2 jakimi jeździłem (z turbo i bez) najlepiej mi się jeździło aurisem 1.2 T - możliwość ustawień "nibybiegów" (jak to w skrzyniach bezstopnoiowych), patrząc z persepktywy czasu, było jedną z lepszych konfiguracji dzisiejszych jednostek i skrzyń (dzisiejszych w sensie downsizing i skrzynia automatyczna).
@mikii77: też bym wolał, żeby
@mikii77: @moonlisa: @wshk: Co Wy złego widzicie w tym silniku? 1.2 w wariancie 82 i 110KM - no naprawdę wow, downsizing taki wielki, jednorazowość tak ogromna. Honda klepała B16A2 czy B18C4 wyciskające po 100KM z litra (jeszcze bez turbo) już 20 lat temu i jakoś nikt nie płakał, że wysilone i rozpadnie się zaraz po zakończeniu gwarancji. Mało tego - ludzie bardzo sobie chwalili te silniki.

Poza tym to
@mikrey: Turbodziurę to może mieć zmodowany Lancer Evo bez strokera. Doładowanie w cywilnych silnikach jest stosowane na tak szeroką skalę między innymi po to, żeby rozprowadzić równomiernie moment i mieć moc dostępną od najniższych obrotów bez konieczności wachlowania biegami. W tym PureTechu masz maksymalny moment dostępny już od 1750RPM, więc nie wiem gdzie Ty tam masz turbodziurę.
@IlluminateEliminate: > Patent z tymi plastikowymi panelami jest zajebisty - osobiście trochę bardziej bym to dopracował, dorzucając coś chociażby na często obijane ranty drzwi, ale sama idea jest jak najbardziej słuszna

heh, a tak wyśmiewali RX4, który miał ten patent już w 2000 r. ;)

Jakiś czas temu napaliłem się na cactusa, głównie wygląd i nowatorstwo tego pojazdu. Przeszło mi zupełnie jak zajałem miejsce w środku. Ciasno i ubogo, tyle w