Wpis z mikrobloga

Ahoj Mircy. Mam palący problem z niepalącym skuterem. Problem jest spory, gdyż rzecz dzieje się w Anglii, gdzie mechanik kosztuje więcej niż ów skuter, a palący gdyż skuter ma służyć świeżym emigrantom w dojeździe do pracy (kasy na nic innego nie mają).
Zwracam się więc z prośbą o pomoc do wykopowych mechaników, zlitujcie się i podpowiedzcie :).

Pytanie pierwsze i najważniejsze - co to za część na zdjęciu? Do czego służy? Na zdjęciu tego nie widać, ale idzie jedna rurka z baku do tego urządzenia i potem wychodzą dwie, które biegną do gaźnika. Domyślamy się, że jedna z nich to paliwo, druga powietrze, ale która to która?

A tu opiszę całą sytuację:
Skuter jest marki chińskiej, pojemności 125. Śmigał jak zły, aż w końcu zaczął trochę się krztusić. Po kilku miesiącach krztusił już się na całego, znaczy jak miał ruszyć to ruszał ze 30 sekund, a jak już ruszył to szedł znowu jak nowy. Zaczęło też w nim coś brzęczeć przy ruszaniu. Co ważne (tak mi się zdaje) wszystko było ok na zimnym silniku. Jak już się nagrzał to... no to co napisałem.
Stwierdziliśmy więc - gaźnik. Rozkręciliśmy dziada, poczyściliśmy, złożyliśmy. I... no i teraz to w ogóle nie chce palić. Co zrobiliśmy nie tak (ja mam wrażenie, że wszystko :D) ?!
Może ktoś wpadnie na pomysł co mogło być przyczyną krztuszenia. Chociaż teraz ważniejszym wydaje mi się naprawienie tego co zepsuliśmy próbując naprawić poprzednią usterkę...

#motoryzjacja #skutery #mechanikasamochodowa
azurro - Ahoj Mircy. Mam palący problem z niepalącym skuterem. Problem jest spory, gd...

źródło: comment_28jw6mZo7YQhl0cdL0jzN0hqYCvWbQPN.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
@azurro: też obstawiam gaźnik źle złożony albo rozregulowany. Generalnie zrobiliście najgorsze co mogliście biorąc się na gaźnik bez jakiejkolwiek wiedzy. A jego regulacja jest ciężka bez podstaw więc chyba skończy się na mechaniku...
  • Odpowiedz