Wpis z mikrobloga

@FuriousPredators: Jak już tak bardzo będziesz chciał M3 E46, to obadaj te tematy: 1. panewki, 2. vanosy, 3. osprzęt SMG bo lubi kleknąć, 4. spawy podłogi w tylnej części, które nie wytrzymują tych przeciążeń i się #!$%@?, bo BMW poskąpiło na spawy lepszej jakości.

Do tego możesz obadać sobie Nissana 350Z, w tej kasie spokojnie dostaniesz zadbanego EU speca. Toyoty GT86 też już trochę potaniały i może udałoby się dostać niezłą
@FuriousPredators: Tego to ja Ci nie powiem, bo poza ogólnikami typu "raczej trwały i odporny na katowanie, cieszy się dobrą opinią" nie wiem jakoś dużo o tym modelu. Jak wyżej napisałem - KONIECZNIE musi to być egzemplarz przeznaczony na rynek europejski, na amerykańskie nawet nie patrz bo to tak naprawdę zupełnie inaczej zestrojone auto - słabsze hamulce, gorsze zawieszenie, inna sztywność konstrukcji, gorsza szpera.

Obadaj sobie fora nissanklub, nissantech, turbokillers i
ale musisz wziąć pod uwagę to, ze jeżeli kupiłbyś m3 (wg mnie tylko manual wchodzi w gre) , taka na prawdę zadbana sztukę, to gdybyś chciał ją odsprzedać(nawet za kila lat) to bardzo możliwe ze nie straciłbyś, a jeżeli już to niewielka sume. wydaje mi sie ze to juz ostatnia szansa na kupienie m3 e46 przed tym jak ceny zaczna rosnąc. co w przypadku audi czy nissana nie bylo by takie kolorowe.