Wpis z mikrobloga

@tarasino: Ja kupowałem buty w sklepie stacjonarnym. rok temu. Problem zaczął się gdy buty się przerwały po 2 wyjściach.

Pobąkali ale przyjęli, Nike reklamacje uznało i zaczął się problem. W formularzu reklamacji zaznaczyłem zwrot pieniędzy lub wymiana na nowe. Z butów nie mieli mi nic do zaoferowania w podobnym stylu (roshe run) w moim rozmiarze. Pieniędzy oddać nie chcieli. Wg nich miałem czekać aż coś się pojawi - może za miesiąc,
@tarasino: W sumie problem była też sytuacja że pojawiły się buty w moim rozmiarze, przyjechałem do sklepu (40 min drogi) a na miejscu usłyszałem że jednak nie mają - błąd w systemie.
@Unik4t: Dzięki, Mirku za info.
Ja ze swojej strony ostrzegam przed newbalance . pl:
http://www.wykop.pl/link/2897347/new-balance-odmawia-realizacji-zamowien-z-black-friday/
Dzięki @JabLuszko udało mi się w końcu dostać buty (zrobiłem wpis na mirko ale ktoś usunął :( ).
tl;dr:


newbalance . pl to #januszebiznesu którzy pod przykrywką blackfriday czyszczą magazyny i sprzedają towar, którego nie posiadają a do tego łamią swój własny regulamin.