Wpis z mikrobloga

Hej, ja znowu w temacie setupu- może ktoś podpowiedzieć coś w temacie zawieszenia? (jeżeli dobrze mi się wydaje, to chyba tu jest klucz do stabilności potwora?) Albo samochód skacze jak piłka, albo się kładzie jak szalony i traci przyczepność (jeżeli w ogóle można mówić o czymś takim na mokrej Walii).
Zawołam @r3pr3z3nt bo ostatnio świetnie opisał to, czego szukałem. Może tym razem też zdradzi trochę rajdowej kuchni? :) Thx
#dirtleague #dirtrally
  • 2
  • Odpowiedz
@chuckd Chętnie pomogę.
Setup zawiechy zaczynasz od anti roll bara - juz wiesz jak to sie robi.

Potem wysokosc zawieszenia - na szutry wysoko [min. +20 mm], na asfalty nisko, ale niekoniecznie skrajnie [to zalezy od auta]. Skok jest bardzo wazny na szutrach - im wyzej tym plynniej polecisz rowy, chwycisz pobocze, ale tez jednoczesnie podnosisz srodek ciezkosci, wiec w zakretach jest wiecej pracy z dohamowaniami.

Druga sprawa to twardosc - im
  • Odpowiedz