Aktywne Wpisy
Mówcie co chcecie ale perspektywa dalszego ocieplania klimatu jest naprawdę niepokojąca. Wyobraźcie sobie, że za kolejne 20-30 lat w Afryce letnie temperatury sięgałyby po +55,60° C. Przecież to się prędzej czy później skończy jakąś naprawdę masową wędrówką ludów w kierunku Europy czy wojnami o wodę.
I żeby nie było - nie chce kolejnej gównoburzy o papierowe słomki, nie jestem ekoświrem.
Można długo dyskutować na temat wpływu człowieka na klimat, ale prawda
I żeby nie było - nie chce kolejnej gównoburzy o papierowe słomki, nie jestem ekoświrem.
Można długo dyskutować na temat wpływu człowieka na klimat, ale prawda
wykopowa_ona +48
Ja do Was po prośbie.
Mam koleżankę, która ma dziecko z porażeniem mózgowym. Młody jest w coraz gorszym stanie emocjonalnym i przegryza wszystkie koszulki jakie ma. Dziennie ich niszczy 2-3.
Młody nosi na ten moment koszulki rozmiar 116. Ja swoje po moim najmłodszym dzieciaku już jej oddałam i właśnie się kończą.Jak się zszyje, to młody dostaje amby - jakkolwiek się nie szyje to i tak go do szału doprowadza, bo ma problemy
Mam koleżankę, która ma dziecko z porażeniem mózgowym. Młody jest w coraz gorszym stanie emocjonalnym i przegryza wszystkie koszulki jakie ma. Dziennie ich niszczy 2-3.
Młody nosi na ten moment koszulki rozmiar 116. Ja swoje po moim najmłodszym dzieciaku już jej oddałam i właśnie się kończą.Jak się zszyje, to młody dostaje amby - jakkolwiek się nie szyje to i tak go do szału doprowadza, bo ma problemy
Zaczniemy od statystyk:
- średnia kierowców biorących udział w wyścigu - 29,5
- średnia kierowców dojeżdżających do mety - 20,5
- sklasyfikowanych zostało - 63 kierowców
- najwięcej kierowców pojawiło się podczas GP Zandvoort - 37
- najmniej kierowców było podczas GP Suzuki - 22
- najczęściej wybieranym autem było Darshe_EGT
- najmniej popularnym autem było BayroE5.
Sezon rozpoczął się wyścigiem w Wielkiej Brytanii na torze Silverstone, gdzie dominowała Corvetta C7R 2015. Wyścig był emocjonujący do samego końca i było to wspaniałe uzupełnienie relacji prowadzonych przez BigMacaTV, Forlona oraz Pociska na kanale MotoGamesTV. Dzięki relacjom live przez wcześniej wymienionych komentatorów liga zyskała na rozgłosie w świecie simracingowym. Pierwszy sezon EGT przejdzie do historii, gdyż był wielką promocją ligi. Zasługa w tym ludzi odpowiedzialnych za prowadzenie ligi i wkładających serce we wszystko z czego mogli później korzystać kierowcy.
https://youtu.be/lSBqwPDISYQ?list=PLvKRulvmcpYdXfzAtWJKa2qrhqPhF5Mhh
Z każdym kolejnym wyścigiem na torze mogliśmy obserwować nowych kierowców jak również dominacje dwóch aut tj. Corvetta C7R 2015 i Darshe. Sędziowie byli surowi dla każdego kto przekraczał linie toru i nie przestrzegał rywalizacji fair play.
Po kilku wyścigach na plan pierwszy w rywalizacji o mistrzostwo EGT w IRG wysunął się kierowca o nicku MrKubool (Jakub Charkot). Z czasem do rywalizacji dołączył W Lukas (Wojciech Łukaszek) i to oni zdominowali cały sezon. W klasyfikacji zespołów główne role odegrały LukaTeam w składzie W Lukas oraz LukeR (Łukasz Kogut) i Enemy Number One reprezentowane przez MaxRage (Kamil Karuś) i Taza (Szymon Półtorak). Walka o mistrzostwo trwała do samego końca i przed ostatnim wyścigiem MrKubool przypieczętował sukces. Zaraz za nim W Lukas. O ostatnie miejsce na podium była walka do samego końca. Ostatecznie MaxRage zdobywa miejsce 3. Chłopak z niewielkim zapleczem sprzętowym (punkty zdobywał zestawem DFGT) pokazał innym, że można rywalizować z innymi posiadającymi znacznie lepsze podstawy sprzętowe do ścigania. Zespołowo LukaTeam wygrywa sezon przed Enemy Number One oraz Double Trouble.
Kierowcy biorący udział w sezonie często zbroili się sprzętowo aby zyskać dodatkową przewagę nad innymi. Mnóstwo propozycji zmian sprzętowych i wiele dyskusji na ten temat miało miejsce bardzo często. Wiodącymi postaciami w tym temacie byli Adam Karkuszewski oraz Patryk Grodzki. Chłopaki z racji posiadania pełnych zestawów do simracingu renomowanych firm oraz sporego doświadczenia chętnie udzielali rad innym zainteresowanym i pomagali w zakupie odpowiedniego zestawu do ścigania.
Sezon zakończył się na torze Suzuka w Japonii. Tam po raz drugi w sezonie spadł deszcz a ostatnie 10 minut wyścigu było zaskoczeniem dla wszystkich. Ci, którzy nie włączyli świateł otrzymali DQ co było zaskoczeniem nie tylko dla kierowców. Szybka reakcja sędziów podczas relacji live na kanale MotoGamesTV i zaliczono wyniki z ostatniego kółka poprzedzającego tą niespotykaną sytuację.
Wielu nowych simracer-ów ten sezon potraktowało zapoznawczo i zapowiadają solidniejsze wyniki w kolejnym. Tor i inni kierowcy zweryfikują cele. Wiadomo też, że z udziału w kolejnym sezonie zrezygnował mistrz obecnego i wicemistrz, który poświęci czas na obronę tytułu w F1. Zatem kolejny sezon będzie posiadał nowych faworytów, którzy wyłonią się w treningach przed startem sezonu numer 2.
Sezon 1 EGT cieszył się taką popularnością, że wszyscy obecni zainteresowani zastanawiają się co przyniesie kolejny. Administracja już od pewnego czasu pracuje nad sezonem nr 2 na modzie...
... który niebawem zostanie ogłoszony wraz z całym kalendarzem i nowymi zasadami. Szczypta informacji z tego co przed fanami aut GT jest taka, że nie będzie monotonii, czyli identycznego sezonu. Pewne sprawy ulegną zmianie, ale jak pokazał poprzedni sezon, administracja IRG wie co robi. Oficjalnie możemy potwierdzić, że nowy mod jest już na ukończeniu i zostanie opublikowany za kilka dni i ruszą zapisy do kolejnego pasjonującego sezonu!
Z nieoficjalnych przecieków udało się dowiedzieć, że top 10 poprzedniego sezonu już prawie całe w podziemiach poukładało teamy, i teraz tylko czeka na zapisy ;)
Dziękujemy wszystkim kierowcom za udział w wyścigach, Administracji za świetną organizacje, MotoGamesTV za współpracę oraz komentatorom za wspaniałe relacje i reklamę ligi IRG i partnerów.
Org. post: http://irg-world.com/rfactor2-egt-2015/irg-egt-1516-podsumowanie/546
#bawimysie #gry #irgworld #motogamestv #rfactor2 #irgworld #bigmactv #esport #irgegt
Startujemy na platformie rFactor2, więc wypadałoby zacząć od zakupu tej gry (chociażby na Steamie).
Dalsze instrukcje znajdziesz kolego tutaj: http://irg-world.com/rfactor2-f1-2016/irg-f1-2016-start/543