#saab #saablove Oglądałem schaba 9-5 z silnikiem b205, samochód 9 lat u jednego właściciela, jeździ się dobrze, zawieszenie, blachy wyglądają ok. Tylko trochę się boję tego turbo, jakieś rady, sugestie?
@b2_spirit: @cebula_motzno: Oprócz kopcenia na niebiesko da się jakoś sprawdzić stan silnika? Dziś jeździłem kawałek po mieście, jak bym miał się decydować to przejadę się też gdzieś za miasto, rozgrzeję i wkręcę na obroty. Coś jeszcze?
@puchacz22: Rada taka - generalnie b205/b235 to loteria ;) jak jeszcze panew nie stuka, to warto zrzucić michę i zrobić inspekcję miski i sprawdzić co tam się dzieje z panewami. Jak jest git to super, umyć, zakładać i przechodzić na jakiś full syntetyk jak do tej pory nie był tam lany np. Valvoline 5w50, jak nie git to niestety kibel i może się okazać, że trzeba szukać drugiego silnika i ładować
@j_a_k_u_b: A więc po kolei: budżet to ok. 8k, Saab jest wstawiony za tyle do komisu, ale mam kontakt do właściciela, który może go wyjąć i jego cena wtedy to 5,5k. Zmieniam pracę i potrzebuję samochodu na dojazdy na co dzień, więc idąc za Twoimi radami, nie powinienem kupować Saaba. Z drugiej strony, jak się domyślasz, skoro patrzę na Saaby to podobają mi się auta nietuzinkowe i Audi albo Octavii nie
Oglądałem schaba 9-5 z silnikiem b205, samochód 9 lat u jednego właściciela, jeździ się dobrze, zawieszenie, blachy wyglądają ok. Tylko trochę się boję tego turbo, jakieś rady, sugestie?
powinno tez slychac gwizd jak przestajesz dodawac gazu. (ale to przez zawod upustowy)