Wpis z mikrobloga

@Redesekrator: Simon Templeman spisał się świetnie. Ale trzeba tu przyznać, że voice acting to poza klimatem i fabułą najmocniejsza strona całego cyklu Legacy of Kain. Wielka szkoda, że Tony Jay (Elder God) i Paul Luthaker (Vorador) już niestety nie żyją.
@Redesekrator: ja sie raczej obawiam, że powodem braku remake'ów będą wątpliwe zyski - głos każdego można emulować, albo znaleźć kogoś o podobnej barwie. Gdzieś w czeluściach internetu wyczytałem, że jeśli chodzi o pierwszego BO, to są jakieś problemy z prawami autorskimi i m.in. dlatego tej cześci nie ma np. na Steamie (aczkolwiek nie sprawdzałem), więc nie wiem jak z ewentualnym remake tego tytułu. Nie powiem - nie pogardziłbym wersjami dostosowanymi do
@Cohonez: Crystal Dynamics pokłóciło się z Silicon Knights o prawa do LoK po pierwszej części (CD było współtwórcą, większość teamu była właśnie od nich), po czym odebrali je i stworzyli sami kolejne części. Ja byłbym bardzo szczęśliwy jakby wrócili do Dark Prophecy oraz gdyby Square Enix wznowiło Dead Sun. Co do wyciętego contentu to byłbym w niebie jakby przerobili pierwszego Soul Reavera w sposób taki, w jaki miał się ukazać pierwotnie.
@Redesekrator: podobno między Silicon Knights, a Crystal Dynamics był tak ostry konflikt, że interweniowała policja. Silicon mieli swoją ideę na sequel, ale to CD przejęło sztafetę dalej. Przy tworzeniu Soul Reaver nowo powołana Amy Henning wykorzystała elementy projektu "Shifter", przez co mamy jedną z najlepszych postaci w historii gier :) Co zajmujące to właśnie pierwszy SR pozostaje do dziś najlepiej sprzedaną i najbardziej rozpoznawalną odsłoną - przynajmniej na polskich forach growych
@Cohonez: konflikt był bardzo ostry do tego stopnia, że CD "wyżyło się" na postaci Kaina w swojej grze, zrobili z niego własną karykaturę, typowego złoczyńcę. Obie strony obrzucały się błotem jeszcze lata po konflikcie.

O ile się nie mylę SR 1 to właśnie jest projekt Shifter, tylko po prostu dodali nazwę, Kaina, stworzyli Raziela i umieścili to wszystko w Noshoth. SR 1 był grą bardzo pociętą, pod jej koniec lokacje świeciły
@Lisaros: ten cały niewykorzystany material znajduje się na bardzo fajnej stronce TheLostWorlds - tam zresztą są informacje na temat contentu wyciętego ze wszystkich odsłon oraz bardzo wiele informacji na temat skasowanych "Dark Prophecy" i "Dead Sun" (aczkolwiek o tym drugim to jednak więcej napisano na forum NeoGaf).

Co do adaptowania "Shiftera" na potrzeby uniwersum Nosgoth - podobny zabieg zastosowano przy produkcji Blood Omen 2. Jeśli mnie pamięć nie myli, to projekt