Aktywne Wpisy
Odwiertnik +164
Hirosy trójeczka jedzonko wódeczka, czego chcieć więcej
FedoraTyrone +21
W realnej pracy chyba tylko junior i początkujący mid podnieca się "clean code" i podobnymi rzeczami. Doświadczony programista wie, że tak naprawdę najważniejsza jest wiedza domenowa. Im bardziej ktoś to rozumie tym bliżej mu do seniora i bycia kimś więcej niż tylko klepaczem.
#programowanie #programista15k #pracbaza
#programowanie #programista15k #pracbaza
Isdera Commendatore 112i
Oto jeden z najbardziej zaawansowanych supersamochodów lat 90. Dzieło byłego projektanta Porsche Eberhardta Schulza i jego synów. W latach 60. Schulz - zatrudniony wówczas przez Mercedesa - był odpowiedzialny za powstanie serii niesamowitych prototypów Mercedes C111, godnych następców 300 SL. Niestety po powstaniu wielu różnorodnych prototypów (w tym napędzanych silnikiem Wankla) projekt został porzucony. To popchnęło Herr Schulza do stworzenia własnych supersamochodów Isdera we współpracy z Mercedesem. 112i był jego drugim projektem w który zainwestowano ekwiwalent czterech milionów euro. Większość pieniędzy została wydana na opracowanie zaawansowanych rozwiązań technicznych takich jak tylny aktywny hamulec aerodynamiczny, czy automatyczne sterowanie prześwitem. Nadwozie oparto na rurowej ramie przestrzennej, a do napędu użyto największej mercedesowskiej V12-ki o mocy 408 KM która rozpędzała samochód maksymalnie do 330 km/h, a do 100 km/h w czasie około 4,7 s. Commendatore pokazano publiczności na targach samochodowych we Frankfurcie w 1993 roku. Planowano uruchomić niewielką serię tych samochodów w cenie około 450 000 dolarów za sztukę. Niestety pan Schulz zbankrutował nim zdążył wyprodukować choć jeden seryjny egzemplarz.
#samochodyefceki #samochody #motoryzacja #carboners