Wpis z mikrobloga

@Vitz: Uważaj na rdzę na nadkolach. Z tym olejem to są trochę legendy. Kilka Hond miałem, nie tylko samochodów, i nigdy z tym problemu nie było. Branie oleju nie ma marki, jak auto zdrowe to nie ma problemu, jak trup do remontu to będzie żarło i tu nie ma znaczenia czy Niemiec, Japoniec czy Amerykanin itp.
  • Odpowiedz
@Vitz: Hatchback robiony w Japonii, liftback w Anglii
Olej biorą raczej wszystkie, pytanie ile (nawet na filmach z lat 90, gdzie nowe VI geny były ciorane na torze widać, że puszczają chmure), gaz znoszą bardzo dobrze.
1.4 były w wersjach 75 i 90 koni, różniły się uszczelką pod przepustnicą, na niemcy były zdławione (z powodów podatkowych). Często wersje z niemiec miały szyby korbki i klime, normalna opcja w tamtych latach.
  • Odpowiedz