Wpis z mikrobloga

Uważacie, że warto się pchać z takim bleedingiem na wymianę? Przy normalnym użytkowaniu niewidoczny, jedynie podczas filmów, gdy u dołu jest czarny pasek. Nie jest to wielki defekt, do tego da się go częściowo wyeliminować modyfikując kąt ustawienia ekranu. Biorąc pod uwagę jak często takie defekty występują przy matrycach IPS, boję się, że wymienię siekierkę na kijek i dopiero wtedy będę żałował ;-)

#dell #inspiron #xkom #komputery #sprzet #sprzetkomputerowy #ips
Gari90 - Uważacie, że warto się pchać z takim bleedingiem na wymianę? Przy normalnym ...

źródło: comment_eQt73sMT1HGVJsRS7sAUm6tDmsHVKcQN.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
@Gari90: to jest matryca ips ? przecież to normalka chyba i malutki bleeding ? chyba nie widziałeś nigdy poważnego bleedingu gdzie monitor wyświetlając czarny kolor jest cały bialutki w 4 miejscach xD aby bleeding ci przeszedł u della przynajmniej(w monitorach) to na środku monitora musi być ileś calowe kółko(jakiś % calów matrycy) w którym będzie występował bleeding z różnych fragmentów monitora(co najmniej 2 chyba)
  • Odpowiedz
@Ramox: @Jurigag: Laptop ma tydzień, dlatego jestem jeszcze w trakcie 15 dni na zwrot. Ale właśnie wychodzę z takiego założenia, że przy IPSach to jest wręcz standard, a przypadek, który ja mam jest wręcz bardzo bardzo lekki. Chyba nie będę robił z igły widły, bo faktycznie trafię na dużo gorszy egzemplarz i wymianom nie będzie końca.
  • Odpowiedz
@Gari90: Osobiście bym wymieniał. Jak płacę to jednak wymagam, aby produkt był pełnowartościowy w 100 procentach.
Ale Mireczku nie będę za Ciebie rozporządzał Twoimi pieniędzmi :)
  • Odpowiedz
@Ramox: Sprawa jest taka, że jestem po 2-miesięcznej reklamacji poprzedniego laptopa. Dostałem zwrot gotówki, dopłaciłem i wymieniłem na tego Della. Wiem, że jest to defekt, ale wiem też, że przy matrycach IPS to pewnie grubo ponad 95% ma mniejszy lub większy bleeding w którymś miejscu. Gdybym miał pewność, że przy wymianie przed dostarczeniem kolejnego laptopa ktoś sprawdzi, czy tym razem matryca jest w 100% ok, to bym wymienił. Ale wiem,
  • Odpowiedz
@Gari90: A nie masz możliwości udać się do fizycznego sklepu, gdzie będziesz mógł to zweryfikować na bieżąco?
No jak uważasz cumplu. Mnie by się to w głowie nie mieściło tak odpuszczać.
  • Odpowiedz
@Gari90: napisałem ci jak to mniej więcej wygląda, przynajmniej na oddawaniu na gwarancje, w większości procedura wygląda tak że na środku ekranu jest wyznaczany okrąg, jeśli wpada w niego bleeding z co najmniej dwóch fragmentów matrycy to wtedy jest ona wymieniana, przynajmniej tak jest w monitorach, w laptopach obstawiam podobnie @Ramox: to jest w 100% wartościowy produkt, bleeding nie ma żadnego wpływu na jego działanie
  • Odpowiedz
@Ramox: Absolutnie to nie wchodzi w grę, bo w sklepach stacjonarnych nie mają kilku egzemplarzy tego samego modelu, żeby każdy mógł sobie obejrzeć i wybrać ten, który mu najbardziej odpowiada. Sprzęt leży w magazynach i jest dostarczany na potrzeby zamówień.

@Jurigag: W zasadzie to, co napisałeś, utwierdziło mnie tylko w przekonaniu, że nie ma tutaj za bardzo o co walczyć. Laptop jest w 100% sprawny (chociaż muszę przyznać,
  • Odpowiedz
@Jurigag: Niektóre są naprawdę tragiczne i współczuję właścicielom ;-) Bleeding widoczny podczas przeglądania stron WWW to już jest jakaś tragedia.
  • Odpowiedz
@Gari90: wymień to lepiej w sklepie jak Ci sie nie podoba, serwis może raz spróbuje Ci to naprawić ale może być jeszcze gorzej i powiedzą, że sorry ale widać ten typ tak ma
  • Odpowiedz
@Gari90: Prosimy Cię o przesłanie w wiadomości prywatnej numeru zamówienia lub numeru dowodu zakupu. Sprawdzimy wszystko i skontaktujemy się z Tobą :)
  • Odpowiedz
@Ramox: @Jurigag: @FxJerzy: @Fool: Nie uwierzycie, ale otrzymałem telefon z @x-kom. Do sklepu stacjonarnego, w którym odbierałem zamówienie zostanie dostarczony nowy egzemplarz, jak już będzie na miejscu mam przyjechać ze swoim, porównamy matryce w jednym i drugim i zdecydujemy czy wymieniamy - na miejscu, od ręki. Tego się chyba nikt nie spodziewał, nie w Polsce ;-)
  • Odpowiedz
@Gari90: wątpie żeby było lepiej ale miło ze strony @x-kom: tak przy okazji, ostatnio wyskakują mi bsody na dellu xps 12 u was kupowany, w sumie nie wiem do czego do końca wina, wiem że w rejestrze coś zmieniałem aby mieć hibernacje normalnie dostępną bo domyślnie nie ma, czy może to powodować problemy ? czy też będzie wyglądało to tak prosto ? :P
  • Odpowiedz
@Jurigag: To już ocenimy na miejscu, gdy przyjdzie nowy egzemplarz. Wielki plus za to, że nie będę musiał brać w ciemno kolejnego komputera, tylko na miejscu będę mógł ocenić, czy chcę wymienić ;-) Ogólnie jestem w szoku i nie spodziewałem się takiego załatwienia sprawy, miłe zaskoczenie.
  • Odpowiedz