Wpis z mikrobloga

@Onifai: Staramy się używać tego, co akurat pasuje. Ja sam niestety nie wiem, które rzeczy są nowe, a które nie, bo nie grałem w tibię przed Mirkotsem ;d
@Viters: nie #!$%@? wszystkim na środku bez ładu i składu. Ludzie później będą po tym chodzić i nie będą zauważać że wchodzą w jakąś przeszkodę która ich blokuje I jak chcesz zrobić ładne podłoże, zwłaszcza używając takich grubych groundów, to wyłącz te zasrane autobordery. I nie paćkaj kilkoma różnymi groundami, ogranicz się do trzech. Te kryształy w przejściach to istny grzech mappingu, wciśnij sobie "O" w RME i zobacz jak trzeba
@Visher: Nie #!$%@? wszystkim bez ładu, cały czas zachowuję schemat. "O" mam włączone bardzo często, na bieżąco też testujemy mapę w grze. Zasrane autobordery? Nam się podobały, ale jeżeli mówisz, że można lepiej, to popatrzę. Czemu ograniczać się do trzech? Generalnie to standardowo są tam trzy, czwarty występuje z konkretnego powodu i w konkretnych miejscach. Na zdjęciu jest jeden z najbardziej "zaobiektowanych" miejsc, gdyż tam nie będzie zbyt dużo mobów. To
@Viters: cała mapa się nie trzyma kupy i tyle. Sztukę dla sztuki możesz sobie robić, ale z grywalnością nie ma to nic wspólnego. A kryształy na środku drogi nie dają mi poczucia zniszczonego miasta, tylko cieszą mappera który odkrył fajny item w mapeditorze i musiał gdzieś go wstawić.

Jak już wyłączysz te autobordery, to wywal wszystkie podłoża na mapie. Wypełnij całość dirtem. W miejscach gdzie kiedyś mogła być droga, daj jakąś