@Python: @b4kus: balowali, zaczyna brakować kabany, wrzucają filmik i mówią, ze teraz fajnie deszcz wyglada wiec to znak ze juz prawie beta i wersja 1.0 na horyzoncie - kupujcie ludzie XD
Jak ja sie czuje wydymany przez nich :( przecież jeżeli dalej tak pójdzie to max na koniec tego roku porzucą ten projekt, a ja zostane z dalej nie grywalną namiastką gry :(
@Python: przez tyle lat to mogli przepisać wszystko na UE i wtedy śmigałoby i wyglądało. Lubię styl graficzny i klimat DAYZ ale technicznie to grafika wygląda słabo a działa jeszcze gorzej. Całe szczęście że kupiłem ją za sprzedaż skinu z CS:GO więc przynajmniej nie mam czego żałować.
@cfani4k: mi nawet z sentymentu podoba się grafika, mechanika strzelania, balistyka, znaczenie przyjętej pozycji (lezenie, siedzenie, kucanie).
Nie do przyjecia za to jest cała otoczka - bugi graficzne, papierowe budynki, system kolizji, wszystko zorientowane wokolo (braku) fizyki, interfejs, podnoszenie przedmiotów.
Chyba o wiele latwiej bylo zaimplementowac na innym silniku te dobre rzeczy, żeby nie użerać się z problemami archaicznego silnika Army 2.
@b4kus @olesiu @mieffer @Etykieta @Bunkier @piotrasss
http://www.pcgamer.com/new-dayz-renderer-gets-a-test-drive/?utm_content=buffer31579&utm_medium=social&utm_source=facebook&utm_campaign=buffer_pcgfb
#dayzsa #retardz
Z drugiej strony od 3 lat nie robią żadnego znaczącego progressu więc to trup tak czy inaczej.
Nie do przyjecia za to jest cała otoczka - bugi graficzne, papierowe budynki, system kolizji, wszystko zorientowane wokolo (braku) fizyki, interfejs, podnoszenie przedmiotów.
Chyba o wiele latwiej bylo zaimplementowac na innym silniku te dobre rzeczy, żeby nie użerać się z problemami archaicznego silnika Army 2.
Z drugiej strony nie znam lepszego silnika do