Wpis z mikrobloga

Zacznę od małego #feels. Fizyka w Assetto ssie. Ssie tak bardzo, że nie dziwie się dlaczego Sasha Grey skończyła już karierę w branży porno. Dalej nie ogarniam jak w ostatnim wyścigu #acleague osoba jadąca na padzie mogła pokonać większość osób jadących na kierownicy... Jednak patrząc, że głównym targetem będą konsole powoli przestaje się dziwić. #!$%@?ą mnie piszczące opony oraz brak feelingu samochodu w zakrętach. Mam wrażenie że rF1 dawał więcej frajdy i odczucia z jazdy. Po za tym nie ogarniam, jak zachowują się samochody po 'stuknięciu', fizykę to chyba badali grając w jakiegoś 'Air Hockey'a'...

Ogólnie zrobiła się fajna społeczność, dlatego proponuje żeby utworzyć ligę opartą na chyba jedynym prawdziwym symulatorze - rFactor2. Jest bardzo przyjemny mod PORSCHE, na którym moglibyśmy coś małego zrobić. samochód prowadzi się bardzo przewidywalnie i co najważniejsze czuć go w zakrętach, bo w AC mam wrażenie jak bym jakiegoś gumofilca prowadził. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Co Wy na to?

#acleague #acteambattle #assettocorsa #gry #symulatory #simracing #januszesimracingu

@xWaleq @rzezol @ckbucu @rzezol @TheSznikers @oldman83 @bomber89 @zabaracer @tenbatonik @Cummykaze @iso9001 @iAdamM @kamien_w_bucie @patrollo2 @Rabsztok @zacmiony @snsv @lawicko @tatwarm @mdc
  • 78
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@manix93: Jest z tym coś na rzeczy bo np pół roku temu jak wyszła toyota gt86 to cały czas dawała fun z jazdy i jeździło się bokiem a teraz jest tak że trzyma się drogi jak przyklejona mimo wyłączonego TC :( , nie podoba mi się to, łysy zamiast poprawiać grę, kolizję, dodać SC, okrążenie formujące, start lotny ,deszcz, noc itp. to daje animację zamykania się drzwi albo wolą dodawać
  • Odpowiedz
@snsv: no tak, tylko że taki sam zestaw w innych symulatorach daje trochę więcej czucia i nie chodzi tu o trudność w opanowaniu, a oczucie
  • Odpowiedz
@manix93:
@iAdamM: Jesli chodzi o czucie w zakretach to moze nie umiecie w AC FFB dobrze ustawic? gralem w rf2 i nie widzialem jakiejs zdecydowanej różnicy w czuciu auta. jedyne co czulem to wlasnie ciut mniejsza przyczepnosc i tyle ;)
  • Odpowiedz
@TheSznikers: tzn. to są takie różnice w czuciu nawierzchni nawet bez szczególnie ustawiania FFB jakoś, po prostu fizyka więcej daje fidbeku co czuć nawet na jakimś małym FFB bo widzisz, że auto pracuje charakterystycznie ciężko to opisać bo trzeba spróbować
  • Odpowiedz
@TheSznikers: jak miałem okazje sobie testować przez kilka miechów iR na praktycznie całym contencie to fizyka naprawdę mi się tam spodobała, nie mówię że AC już jest gównem ale ewidentnie czuć degradację tej fajnej fizy na początku, tak się nie powinno robić, że ciągle fizyka jest zmieniana bo to zaprzecza ich gadaniu o tym, że wykorzystują dane telemetyczne i jest fajno, a tak naprawdę ciągle coś w tym zmieniają i
  • Odpowiedz
@TheSznikers: @iAdamM: Damian, jeżeli nie czujesz różnicy między rF2, a AC to kiepsko. W rF2 auto zachowuje się naturalnie czuć tę przyczepność na torze, w AC mamy zamiast tego piszczące opony. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Najbardziej drażnią mnie te kolizje, delikatnie kogoś musnę i tego już #!$%@? 10m do przodu, w rF2 jazda na delikatnym kontakcie jest normalna...

Powtórzę raz jeszcze, że na początku
  • Odpowiedz
@ZmutowanaFrytkownica: Właśnie w tym jest problem największy, bo żeby skupić się na rF2 trzeba jeździć i napierdzielać kółka. A do AC poćwiczy się godzinkę przed wyścigiem i można w miarę wystartować. :) Dlatego ja na pewno też z AC nie zrezygnuje, dla samej frajdy ścigania się online.
  • Odpowiedz
@manix93: Jeżeli chodzi o rF2 to na razie nie kupuję, wole zostać przy AC

Bez sensu jest ten cały abonament, przy rF1 normalnie można było kupić grę w pudełku za 40zł i był spokój to tutaj udziwniają
  • Odpowiedz