Wpis z mikrobloga

Uwaga Mirki i Mirabelki, teraz połączymy pożyteczne z pożytecznym ( ͡º ͜ʖ͡º)

Jestem studentem i młodym rekinem internetowego biznesu, który ma pomysł na ciekawy serwis finansowy. Przed jego uruchomieniem zdecydowałem się przeprowadzić małe badanie rynku dotyczące oszczędzania.

Ankieta: http://goo.gl/forms/NCXtpb7KLg

I teraz najważniejsze:
za każde wypełnienie ankiety i wpisanie na końcu w polu uwagi słowa 'wykop' przekażę pewną kwotę na wybrane schronisko. Może uzbiera się 10, 50 czy 100 zł, ale zawsze będzie to jakaś pomoc. Skoro ' #rozdajo pizze za 25 zł ' potrafiły mieć


plusów, może i tu się uzbiera jakaś sensowna kwota.. (ʘʘ)

Przekażę:
- za 1-10 wypełnienie po 3 zł
- za 11-30 po 2 zł
- za 31-60 po 1 zł
- za 61-120 po 50 gr
- od 121 dodatkowo po symbolicznym 1 gr

Koniec: niedziela 23:00

Smutny kotek czeka na waszą pomoc ()
Wy pomożecie mi -> ja pomogę pieskom i kotkom!

Proszę tylko o rzetelne odpowiedzi.

Dziękuję!

#zadarmo #cebuladeals #psy #koty
evolucja - Uwaga Mirki i Mirabelki, teraz połączymy pożyteczne z pożytecznym ( ͡º ͜ʖ͡...

źródło: comment_vcILXI1UoAvXkgjvjdgAtMCUboh6smYi.jpg

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
w przeglądarce wypokowej na Androidzie ciężko było przesuwać ankiete w prawo, kiedy trzeba było zaznaczac wiele opcji w kilku kolumnach. Ale udało się.
  • Odpowiedz
@evolucja: to że nie ma żadnego sposobu na sprawdzenie tego ile zostało wypełnionych ankiet , oraz ile i czy przeznaczyłeś pieniądze na schronisko.

po drugie masz kasę na rejestrowanie firmy
http://www.firma.egospodarka.pl/raporty-o-firmach/firma,18922791,daventi-dawid-szwajca.html
to albo zleć i zapłać komuś za takie coś adekwatnie, a nie ... przeznaczy 1 grosza na kotka jak się poświęci te 10min. .. a ty januszu zaoszczędzisz...

jesteś typowym januszem z wąsem i tylko szukasz naiwniaków.. tyle w temacie..
  • Odpowiedz