Wpis z mikrobloga

@hf3_confirmed: dzwoniłem ;) na infolinii tyle wiedzą, co i ja zdążyłem wydedukować z neta :)
ja zapytałem się, czy miał może ktoś taką sytuację już i może wie "co i jak", cortland,imad czy inne serwisy...
@samtive: wymiana - dlatego pojechalo do holandii bo paramatry wyswietlacza sa kodowane w ios (jakies rezystancje dla kazdego egzemplarza i inne bajery) zeby nie zzeral pradu nieeiadomo ile a kod ios jest pilnie strzezony. Jak by byl reforb to by przyslali do imada i od razu oddali. Chyba ze oprocz ekranu uszkodzila sie ramka to wtedy refufba przysla
@pieczywowewiadrze: bo 14 dni roboczych od mojego dostarczenia do iMad minie we wt... więc jak jutro Holandia nie wyśle telefonu to do wtorku na pewno nie dojdzie ;/ ehh, chyba najdłuższa naprawa gwarancyjna z jaką miałem do czynienia(,)
@o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o: dawno to było, ale mam jakieś flashbacki (jeszcze dwa razy miałem do czynienia z serwisem japka i wróciłem do androida) - tak, chyba w poniedziałek dostałem smsa, że mam do odbioru telefon, poszedłem i mi mówią, że factory new, na pytanie czy na pewno nie refurb odpowiedzieli, że na pewno. Lecz po 2 tyg od wymiany ten nowy wpadł w bootloopa (chyba jednak był to refurb) XD nic się nie