Wpis z mikrobloga

Jednym z głównych zadań twórców gry Squad jest obecnie optymalizacja systemu animacji, na który trzeba będzie poczekać kilka tygodni. Tutaj dobrze wyjaśnione: https://www.reddit.com/r/joinsquad/comments/3zf2r8/the_reason_we_have_performance_issues/
Gdy poradzą sobie z tym zagadnieniem to powinniśmy zobaczyć pierwsze animacje w stylu Battlefield'a wyglądające tak jak na filmie (tylko jeszcze bardziej realistyczne). Także jest na co czekać bo nie dość, że będzie płynniej to i ładniej:)
Jak dla mnie #battlefield był zawsze wzorem pod tym względem z odseparowaniem górnej i dolnej części ciała oraz przeskakiwania przez obiekty. Pozostaje tylko czekać na podobny efekt w grze Squad.

#squadgame #gamedev #kalkazreddita
A.....l - Jednym z głównych zadań twórców gry Squad jest obecnie optymalizacja system...
  • 14
@GoombaPL: Zdecydowanie zmaleją. Edit. może oficjalne wymagania sprzętowe nie zmaleją, ale gra będzie płynniej chodzić na komputerach mogących odpalić Squad.


Online play your being limited by animations / bones system which is currently replicating all the bones for all players. (Think 150 plus bones / player x 72 players!!)

We are in the process of addressing this but it wont be fully adressed for a few weeks. (We need to rework
@ElCidX: Strzelając z SVD lub z użyciem ACOG'a po przytrzymaniu shifta masz mniejszy sway. Jeśli chodzi o siatkę celowniczą to tak jak w rzeczywistości:
SVD: http://hydra-media.cursecdn.com/dayz.gamepedia.com/thumb/0/00/Pso1scope.png/600px-Pso1scope.png
ACOG: http://bestriflescopereview.net/wp-content/uploads/2013/12/Trijicon-FAQ-Chevron-Bullet-Drop-Chart.gif
Tutaj jeszcze filmik z wcześniejszej wersji, ale wszystko nadal aktualne. Trzeba mieć trochę wprawy:)
A.....l - @ElCidX: Strzelając z SVD lub z użyciem ACOG'a po przytrzymaniu shifta masz...
@GoombaPL: Nie jestem specjalistą, ale wydaje mi się, że niektóre silniki graficzne nie dają sobie rady ze zbyt skomplikowanymi animacjami ciała lub taki system animacji napisany pod grę jest zbyt złożony i czasochłonny.
Co do popularności tego rozwiązania to nie mam wiedzy na ten temat.
Ciekawostką natomiast jest fakt, że Squad korzysta z modelu True First Person - model postaci i animacje są takie same dla widoku z 1 i 3