Aktywne Wpisy
Corrny +94
To jest #!$%@? dramat, że poważni dziennikarze i politycy są w stanie podawać dalej materiał od wielokrotnie skompromitowanego przestępcy, tylko dlatego, że akurat atakuje kogoś kogo nie lubią.
Zero weryfikacji, zero chłodnej bani. A za chwilę wyjdą z tematem, że trzeba cenzurować internet, bo dużo fejków jest i oni będą decydować o tym co się nadaje do publikacji.
Jesteście #!$%@? dziadami, zerami...
#stanowski #kanalzero #stonoga
Zero weryfikacji, zero chłodnej bani. A za chwilę wyjdą z tematem, że trzeba cenzurować internet, bo dużo fejków jest i oni będą decydować o tym co się nadaje do publikacji.
Jesteście #!$%@? dziadami, zerami...
#stanowski #kanalzero #stonoga
swiadekkoronny +215
Jestem laikiem jeżeli chodzi o komputery.
Otóż w piątek założyli mi UPC Fiber Power 120 Mb/s + kablówkę i dostałam modemorouter Technicolor.
Z początku maksymalna prędkość jaką osiągał to było ok. 20 Mb/s po Wifi, oczywiście 120 Mb/s po kablu. Panowie monterzy zaczęli mi wkręcać, że wszyscy Klienci tak mają, ja jednak nie wierzyłam w ich bajki ( bo trochę wcześniej czytałam o UPC), ale stanęło na tym, żebym poczekała, aż zdadzą dokumenty i może ruszy szybciej (taaa..)
Jak tylko wyszli zadzwoniłam dla pewności na dział techniczny, gdzie Konsultant polecił mi reset do ustawień fabrycznych i przestawienie kanału na mniej oblegany i ew. częstotliwości z 20 MHz na 40 Mhz i metodą prób i błędów szukać najlepszego rozwiązania. I udało się - pyknęlo z prędkością 70 Mb/s po Wifi!