Wpis z mikrobloga

@kuraku: nie ? czy poprostu nie umiesz doszukac ? Ja wiem ze jedyna wersja to ta z silnikiem od ferarri ale wersji silnikowych bedzie 8-10 jak dobrze pamietam . Lacznie z jtd ( przynajmniej dwa, jak nie trzy)
  • Odpowiedz
@szaremyszki: 4c ma silnik 1.8 z Giulietty. Silnik z Ferrari ma mieć Giulia, sedan, który na rynku będzie od przyszłego roku. Jest w kręgu zainteresowań na przyszły rok, ale w benzynie. Zobaczymy, co będzie dostępne w zakładanym budżecie :P
  • Odpowiedz
@kuraku: Mogli się już spece z Alfy postarać i wrzucić tam jakąś wolnossącą V6, wtedy nie miałbym żadnych pytań i factor "chcij to" w okolicach maximum. Ale jako, że siedzi tam pospolita turbo benzyna no to nie wiem... emocje trochę opadają po prostu, choć sama bryła zjawiskowo piękna.
  • Odpowiedz
@basssiok: nie słyszałem. Najbliżej do 4c jak widać byłem przez szybkę(w ciągu dnia mi tam nie po drodze, żeby wejść do salonu). Ale giulietta qv brzmi spoko, więc wierzę.
  • Odpowiedz
@kuraku: Apropos podobnych aut, to Lotus wypuścił całkiem niedawno Exige'a z doładowanym kompresorem silnikiem 3.5 V6 o mocy 350KM. Ależ to musi być fajne auto! Szczególnie, że Lotus poszedł dość mocno do przodu z designem, i o ile te starsze modele przypominały trochę takie jajka na kółkach, tak od Evory wzwyż jest już naprawdę ok. Swoją drogą kiedyś myślałem o Evorze, ale mało kto w Polsce to ogarnia, trudno było mi
  • Odpowiedz
@IlluminateEliminate: lotusy tak niesamowicie trzymają wartość, że hardkor. Kiedyś sprawdzałem ceny Exige/Elise i byłem zdziwiony.
Evora mi się nie podoba.
Ale ten Exige jest mega. Znajomy ma Lotusa, serwisuje gdzieś w Wawie, zresztą chyba robi tam wszystkie swoje brytole, więc ogarniają :)
  • Odpowiedz
@kuraku: W ogóle to o ile mnie pamięć nie myli, to silniki V6 z Lotusów pamiętają jeszcze czasy Toyoty Camry :). Oczywiście w związku z ich trafieniem do auta sportowego przeszły trochę modyfikacji, jednak dalej ich rodowód to japońce klasy średniej-wyższej :). Ale prawdę mówiąc wcale się nie dziwię i dla mnie jest to nawet zaleta, bo akurat widlaste jednostki spod znaku Toyoty / Lexusa były w dużej mierze bardzo, ale
  • Odpowiedz